hei hei:) ble tipset av en hyggelig selger på Bilradiospesialisten om at hærverket på bilen min var i diskusjonsforumet på dette nettstedet. hyggelig at så mange bryr seg og har sympati for det som har skjedd
siden jeg har delkasko på bilen, så får jeg ikke dekt skadene på forsikringa. skadene ble takstert til 110 000;
har nå fikset bilen utvendig, oppretting og hel-lakkering. innvendig har jeg ikke gjort så mye enda, kun hatt på setetrekk.
når man ser på skadeomfanget, så sa politiet til meg at det var bra jeg ikke var hjemme den natta, for da hadde jeg blitt drept. men da sa jeg at jeg er i stand til å forsvare meg, mens en bil er forsvarsløs. jeg skal love dere at jeg har felt mange tårer og klandret meg selv for at jeg ikke var hjemme den natta
men det ser nå ut til at saken blir løst. vi vet hvem som har gjort det

men alt er avhengig av om politiet får fellende bevis. vognkortet var skåret i stykker, å det er hos KRIPOS for analyse av fingeravtrykk, men har ennå ikke fått tilbakemelding på det. de har vel "mye" å prioritere før skadeverk på bil.
skal prøve å få lagt inn politiets bilder av bilen senere. er ingen data-expert.
vurderer også å selge bilen, for jeg vet rett og slett ikke om jeg tør å ha den. for jeg frykter at det samme kan skje igjen, siden den nå er hel-lakkert. å jeg har ikke råd til å ha full kasko forsikring. men så har jeg også brukt mye penger på den, så det blir et dillema hva jeg skal gjøre. må vel kjøpe meg overvåkingskamera:)