TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Jeg og Morten kjørte banekjøring i dag :)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #19443  av MR2turbo

Det var jo som tidligere postet på forumet, banekjøring på Reve på jæren i dag.. Vi fikk jo desverre regnvær, så det var litt surt ute, men det gjorde jo ikke akkurat kjøringa kjedeligere... :)

Ble mye sladding og men selv om jeg tverra en brei en ut av en sving én gang.. så var jeg ikke ute i grusen ;) Jeg fikk virkelig prøvd ut undersyring og overstyring med den nye LSD'en i dag og må si meg veldig fornøyd!

holder på å redigere litt film derfra.. men i mellomtiden legger jeg ut et par bilder.. :)

Det var forresten litt skuffende å ikke se flere Toyotaer der.. det var masse 200sx'er.. Men kun Morten og meg som kjørte Toyota..

-Edit- Resizer bildene litt...
Vedlegg
Meg!
Meg!
DSCF0015.jpg (73.71 kiB) Vist 519 ganger
Morten i godt driv.. :)
Morten i godt driv.. :)
DSCF0014.jpg (87.19 kiB) Vist 519 ganger
Sist redigert av MR2turbo den 05 okt 2003 21:54, redigert 1 gang totalt.

#19450  av CelicaTurbo

artig artig, tenkte å dra meg ut på en bane jeg også med tid og stunder men det er alltid noen ting som må gjøres med bilen først, må jo gjøre den i stand til å hevde seg litt så klart :) Et annet problem er vel at det aldri skjer noenting her i nærheten :? EssoKickers har hatt to kjøringer på gocart bane og jeg håper dem fortsetter med det, ellers kunne jeg veldig gjerne tenkt meg ut på en isbane men slikt skjer jo bare på andre siden av fjellet da..

#19454  av Mr2 Mk2

Rått Markus,er den gule mr2`en den samme som du "konkurrerte" mot på den andre bilsiden..Om å gjøre å få mest stemmer asså??

Kristain regner med å se både deg og Kenneth på Autoslalom neste år,Kenneth hadde nå lyst til å kjøre hvertfall får se om han holder ord..Jeg skal hvertfall kjøre neste år,regner med Amund også med ny Motor :twisted:

Back to topic:Markus:Hvordan ble tidene da,om det ble tatt tider?Og du må legge ut filmer snarest... :D Fler bilder,vil jeg gjerne se..

#19458  av jan-erik

Markus: Du får ta natta i bruk til å redigere, vi vil ha film :-)

Morten: Regner med du nå er virkelig bitt av banekjørings basillen? Kjøringa med Prodriver ga deg vel blod på tann?

Er helt sjuk etter litt banekjøring nå, men har innsett at det først blir til neste år.

#19459  av chris

Jostein skrev:Rått Markus,er den gule mr2`en den samme som du "konkurrerte" mot på den andre bilsiden..Om å gjøre å få mest stemmer asså??
Hehe.. det var jo en med Veiside-kit det da.. og dansk.. :D

#19460  av Mr2 Mk2

chris skrev:Hehe.. det var jo en med Veiside-kit det da.. og dansk.. :D
ingen dissing takk!Husker bare den var gul jeg :roll: (typisk kvinnfolk svar,igrunn)

#19461  av chris

Jostein skrev:typisk kvinnfolk svar,igrunn
Du tok orda ut av kjeften på meg :mrgreen:

#19482  av MR2turbo

Jostein skrev:Rått Markus,er den gule mr2`en den samme som du "konkurrerte" mot på den andre bilsiden..Om å gjøre å få mest stemmer asså??
Som andre har sagt så er det ikke den bilen nei.. Dette er Morten her på forumet sin 95modell...
Jostein skrev:Back to topic:Markus:Hvordan ble tidene da,om det ble tatt tider?Og du må legge ut filmer snarest... :D Fler bilder,vil jeg gjerne se..
I og med at det regnet ble det ikke tatt noen tider.. Og dessuten var de allerfleste der for å kose seg med kjøring og ikke for å konkurere ;) Jeg har ikke flere bilder, men en noe stor film kommer..
jan-erik skrev:Markus: Du får ta natta i bruk til å redigere, vi vil ha film :-)
Nå har jeg brukt endel av natta på det, så det må vel være bra :) Skal snart til å laste den opp...
jan-erik skrev:Er helt sjuk etter litt banekjøring nå, men har innsett at det først blir til neste år
Ja dette var siste gang i år for meg og tror jeg ... Men må få med meg litt kjøring til nesteår igjen :D

Edit: Krytec har lagt ut bilder fra treffet på http://www.trim-4-eldre.com siden... :) De ligger her: http://www.trim-4-eldre.com/gallery.asp ... f/20031005

#19486  av MR2turbo

Filmen fra treffet ligger på:

ftp://mr2:ogn@dragon.sophitian.net/Markus

Den heter Reve051003.wmv og er på 93mb.. :)

#19544  av Morten

jan-erik skrev:Morten: Regner med du nå er virkelig bitt av banekjørings basillen? Kjøringa med Prodriver ga deg vel blod på tann?

Er helt sjuk etter litt banekjøring nå, men har innsett at det først blir til neste år.
Du traff spikeren på hodet der ja.. :wink:
Skal prøve å få kjørt mest mulig fremover, selv om det er lang tur bortover :cry:
Gleder meg allerede som en unge til neste år når muligheten byr seg igjen! :twisted: