TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• lavere bensin pris

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #192432  av Rømmling

lavere bensin pris

dette ser jo bra ut det da. alt hjelper jo

#192466  av sleeper

jaja, er ivertfall en start...

#193049  av BT-GTI

ja lavere bensin priser er bra, men LAVE er de ikke akkurat...
den dagen det koster 10kr literen skal jeg ta bilde av meg selv ved siden av en pumpe med det største glisset jeg kan komme fram med. :lol: :lol:

men akk det kommer ikke til å skje. håper biodrivstoffet blir billig da. det hadde vært morsomt..

#193057  av sindrejl

BT-GTI skrev:ja lavere bensin priser er bra, men LAVE er de ikke akkurat...
den dagen det koster 10kr literen skal jeg ta bilde av meg selv ved siden av en pumpe med det største glisset jeg kan komme fram med. :lol: :lol:

men akk det kommer ikke til å skje. håper biodrivstoffet blir billig da. det hadde vært morsomt..
litt tragisk med tanke på at det er ikke lenge siden det kostet 8 kroner for litern.. og nå er vi kjempeglade bare det kommer seg ned til 10..

#193227  av FireWalk

det er vel slik de justerer opp i perioder SKYHØYT slik at vi skal bli kjempefornøyd når de igjen setter prisen ned til det som egentlig VAR høyt... så går vi og smiler og syntes det er billig når det i realiteten er svindyrt.

Seriøst, betalte 12,89 kr literen på statoil for 98 octan nå for 1,5 uke siden! Det SVIR i lommeboka! Noe mer enn 10 kr literen burde det iallefall ikke ligge på.. Det er fremdeles HØYT etter min mening, rundt 8-9 kroner burde være fult mulig. Men så er det jo de sinnsykt høye norske avgiftene på bensin da, sammen med et presset oljemarked og høy oljepris som gjør at prisene går i været.