TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Rep. sett calipper

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #191564  av Daniel_hoy

Noen som har prisen på rep. set framme på en GT4? Jada.. Vet at jeg kan spørre på toyota, men der er ikke åpent nå. Og jeg kan ikke stikke dit før om nesten 2 uker. Å viss jeg ringer dem trenger dei ramenummer på bilen. Greier f#// ikke å legge inn bilen så dei kan søke på reg nummer for å finne den.
Viss noen har et reg nummer til en GT4 CS som ligger inne med toyota så kunne jeg tenkt meg det på en PM. Er lei av å måtte ha med meg vognkortet hver gang jeg skal ha en del.

Er det andre som er plaget med bremsene sine? Har nettopp overhalt bake. Dritt lei av bremser for øyeblikket :x

#191565  av Andy_Celica

Dele nr til repp sette forran skal være 04479-10160, men kan du legge ut delenr til repp sette bak? da får jeg skjekket om jeg har funnet riktig nr :D

#191566  av Daniel_hoy

Har ikke det her. Er på jobb på Aukra (Ormen Lange)
Viss du fann fram på EPC`n stemmer vel det :P Du tar vel ikke feil. Hehe. :lol:

#191567  av Andy_Celica

Daniel_hoy skrev:Har ikke det her. Er på jobb på Aukra (Ormen Lange)
Viss du fann fram på EPC`n stemmer vel det :P Du tar vel ikke feil. Hehe. :lol:
Nei skal være riktig, gikk inn på st18# men da i følge den epc jeg har så er det samme bremser på st185 og st182 da!

For når jeg gjorde det samme på st20# kunne jeg da velge mellom st205 og st202.