TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Meget bra skifilm noen kompiser har laget hjemme pÃ¥ oppdal!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #190991  av dca

http://www.railkicker.com/

det meste foregår i heisene på oppdal! dette er hva jeg også drev med da jeg ennå bodde hjemme...men ikke på fult så høyt nivå som disse gjør nå da... utviklingen gikk videre gitt! hehe

#191092  av Th4 Ghost

/imponert :shock: :D

#191292  av dca

jepp... kan også nevne at han som drar dobbel baklengs over gigantboksen kjører en volvo xc90 V8 med spinners... han bor for tiden her i trondheim...
helt gal ihodet...:D

#191405  av Th4 Ghost

dca skrev:jepp... kan også nevne at han som drar dobbel baklengs over gigantboksen kjører en volvo xc90 V8 med spinners...
volvo. :evil: ..ikke imponert noe lengre..

#191415  av dca

hehe...lyden i den bilen får man frysninger av! 8)

#191479  av Th4 Ghost

kan godt hende det, men volvo er uansett en firkanta legobil som aldri burde vært noe annet en èn familiebil og som burde vært fjernet fra veiene for leeeenge siden! ikke ser den pen ut, og ikke har den et godt utgangspunkt for å bli en god banebil heller. Så det eneste som er igjen er å pælme på 10 år gamle dekk og stå på stedet hvil og burne eller legge ut en eller annen breisladd for så å skryte over at de har "driftet". og på toppen av det så er volvoen den MINST krasj-sikre bilen som finnes. treffer man en annen bil så er den andre bilen totalvrak, førern av volvoen ligger klint utover frontruta mens volvoen i seg selv ikke har fått en skramme...mer eller mindre

#191499  av dca

hehe...forstår jeg det riktig liker ikke du volvo! hehe
erru fra gauldal? who are you`?

#191739  av Th4 Ghost

du kjenner meg garantert ikke så jeg ser ikke poenget med å si navnet mitt :P og nei jeg liker ikke volvo. siden du kjenner til gauldalen så vet du vel at alle "rednecks" som bor hær kjøper seg en volvo 240 for 5000kr når de blir 18, kjøper seg sterio-anlegg til 50 tusen for så å bruke hele dagen til å råne og plukke opp småjenter som ikke er kjønnsmoden enda.. og dette skrytet om at 240 er den beste bilen som finnes på planeten må jeg sitte å høre på hver dag på skolen..så ja, det er vel en god grunn til at jeg er veldig anti volvo :P

men seriøst..hva er det som er så bra med bilen? den er firkanta OG svensk! :P

#191826  av dca

hehe...sant sant!
har gått skole der selv så jeg veit! hehe