TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• SÃ¥ kjekt da (banner MYE inne seg)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #18963  av VeilSide

Bilde
Sjekk dette flotte synet som møtte meg da

Bilde
Sony XPlode Mp3 cdspilleren var stjålet

Bilde
Her mangler det en 6*9`er ja

Bilde
Nei så pent det blei.

Bilde
SÃ…!! langt er det ut til hovedveien

Bilde
Gikk grundig over bilen. Den var i nøyaktig samme stand som da jeg forlot den sist. INGENTING er rørt...bare ei knust rute og 1 stk cdspiller og 1 sett 6*9 som er savna. Faktisk så hadde dem låst bakdøra etter seg...men de glemte den fremre høyredøra da...

Bilde
Her står jeg på den hvite stripa og tar bilde. Var vel beine veien for tyvene dette her

Jaja...en pangstart på denne måneden iallefall. (Venter spent på hva mer som skjer)

PS : Den som kommer med info til meg slik at jeg finner ut hvem som har gjort dette får 5k

#18965  av Mr2 Mk2

Utrolig festelig det der ja..Som du sikkert har lest skjedde det samme med brodenr sin bil natt til mandag tror jeg...Er så utrolig lavmål av folk asså :roll: Blir helt utrolig frustrert av slikt PISS!!

Får du igjen noe peng på forsikring da?

#18967  av chris

Avtagbart frontpanel? ;)

For jævlig at sånt skal skje. at folk ikke skal klare å holde de jævla fingra fra fatet... :evil: :evil: :evil:

Ja, åssen er det med forsikringa? Er vel kanskje inntil 10.000 på inventar/ekstrautstyr, er det ikke? Kommer vel an på hva slags selskap man bruker..

#18975  av Christian

Kjedelig når slikt skjer ja, er egentlig litt glad jeg bor langt ute i lyngen, her gidder vi ikke å låse bilen engang :roll:
(Jeg gjør det da)

#18976  av chris

Christian skrev:Kjedelig når slikt skjer ja, er egentlig litt glad jeg bor langt ute i lyngen, her gidder vi ikke å låse bilen engang :roll:
(Jeg gjør det da)
hehe.. *ringe til ekle folk* :D

#18979  av VeilSide

Nå skulle bilen avskiltes og forsikringa var sagt opp. Hadde en annen som jeg skulle bruke som vinterbil (den hvite som en ser såvidt) siden 1650kg nazistål med 225/50/16 ikke er det beste på glatta. (Ja kan nok ha mindre dim. på vinterdekka men tenker litt på saltet også. Er jo glad i den gamle W126`en) Skulle levere skiltene men hadde bare ikke kommet så langt. Faen....det var cd-spiller nummer 2 det. Får vel kjøpe meg en til.

Pleier å sitte oppe ganske så lenge om kveldene men akkuratt i går så la jeg meg tidlig. Hadde jeg holdt meg våken så hadde jeg nok tatt han/dem på fersken. Da hadde det blitt andre boller ja... Men det som forundrer meg er hvor forsiktige dem har vært når dem var inne i bilen. Kan egentlig ikke se at noen har vært inne i den utenom at ruta er knust og cd-spilleren og 6*9`rne er borte.

#19001  av kennethx

en "snill" tyv? Nei faen heller, blir forbanna av sånt. En kamerat har hatt inbrudd i sin ford 4 ganger!!!!!!!!!!! alle fire gangene har han mistet spiller, forsterker, MTX suber x 2.

Han har ikke alarm, så tyvene har fast supply av MTX subber der. Fatter ikke hvorfor han ikke har skaffet seg alarm for lenge siden.

Det værste er jo at han har hatt 3 inbrudd der han bodde før, men det siste inbruddet skjedde etter at han flyttet, og bor LANGT unna der han bodde før. riktignok samme by...men men...

#19046  av chris

kennethx skrev:en "snill" tyv? Nei faen heller, blir forbanna av sånt. En kamerat har hatt inbrudd i sin ford 4 ganger!!!!!!!!!!! alle fire gangene har han mistet spiller, forsterker, MTX suber x 2.

Han har ikke alarm, så tyvene har fast supply av MTX subber der. Fatter ikke hvorfor han ikke har skaffet seg alarm for lenge siden.

Det værste er jo at han har hatt 3 inbrudd der han bodde før, men det siste inbruddet skjedde etter at han flyttet, og bor LANGT unna der han bodde før. riktignok samme by...men men...
Da tror jeg at jeg ville begynt å sjekke opp "venne"kretsen... :? :roll: