Dette var ganske stilig:
http://videos.streetfire.net/hottestvid ... 8bf07b.htm
http://videos.streetfire.net/hottestvid ... 8bf07b.htm
Stiansen skrev:De er sykt flinke de folka der jahaha stemmer det, spesielt på et klipp gikk bilen et stykke baklengsLitt snodig, bilene går nesten baklengs ca. halvveis inn i svingene
perchr skrev:Har en Impreza jeg som jeg fikk det for meg å lage drifteoppsett for.. Kjører samme bil jeg også, en Tamiya TT-01.. Gjorde dette en kveld.. Forøvrig veldig bilig:P tok av bakdemperene og gjorde de max stiv.. Så tok jeg løs bakdiffen og helte masse lim i denfår nesten lyst å kjøpe meg rc bil nå..Låste den helt med andre ord. Og tilslutt så fant jeg noe sånn elektro/elektrikerteip og teipa orginalhjulene.. Litt mer teip bak, enn foran..
Tok så med meg bila til et av kjøpesentrene her i byen som har parkeringshus (på solsiden i trondheim), ned i kjellern og ble skikkelig overaske over hvor godt det faktisk funka.. Var helt rått! Drifta supert! Kanskje enda bedre med enda litt mer tweaking men.. Må ta meg en tur igjen en dag snart![]()
Kom forøvrig på en plass som må være super å drifte på for trøndere.. Den der sykkelbanen på eberg(?)skolen ved tyholt (ser det godt fra tårnet). Masse fine svinger og fint asfaltdekkeSkal ta meg en tur å teste en dag..
Skal se om jeg får tatt no bilder av vidunderet mitt også
sindrejl skrev:kjøpte den på "hobby shop" i Prinsen gata.. nesten opp mot prinsen kino. hyggelige folk forestenperchr skrev:Har en Impreza jeg som jeg fikk det for meg å lage drifteoppsett for.. Kjører samme bil jeg også, en Tamiya TT-01.. Gjorde dette en kveld.. Forøvrig veldig bilig:P tok av bakdemperene og gjorde de max stiv.. Så tok jeg løs bakdiffen og helte masse lim i denfår nesten lyst å kjøpe meg rc bil nå..Låste den helt med andre ord. Og tilslutt så fant jeg noe sånn elektro/elektrikerteip og teipa orginalhjulene.. Litt mer teip bak, enn foran..
Tok så med meg bila til et av kjøpesentrene her i byen som har parkeringshus (på solsiden i trondheim), ned i kjellern og ble skikkelig overaske over hvor godt det faktisk funka.. Var helt rått! Drifta supert! Kanskje enda bedre med enda litt mer tweaking men.. Må ta meg en tur igjen en dag snart![]()
Kom forøvrig på en plass som må være super å drifte på for trøndere.. Den der sykkelbanen på eberg(?)skolen ved tyholt (ser det godt fra tårnet). Masse fine svinger og fint asfaltdekkeSkal ta meg en tur å teste en dag..
Skal se om jeg får tatt no bilder av vidunderet mitt også![]()
hvor du kjøpte din tamiya?
perchr skrev:er litt usikker på hvilken sykkelbane du mener men vet det er noe sånn asfalt bane rett nedenfor tårnet et sted jasindrejl skrev:kjøpte den på "hobby shop" i Prinsen gata.. nesten opp mot prinsen kino. hyggelige folk forestenperchr skrev:Har en Impreza jeg som jeg fikk det for meg å lage drifteoppsett for.. Kjører samme bil jeg også, en Tamiya TT-01.. Gjorde dette en kveld.. Forøvrig veldig bilig:P tok av bakdemperene og gjorde de max stiv.. Så tok jeg løs bakdiffen og helte masse lim i denfår nesten lyst å kjøpe meg rc bil nå..Låste den helt med andre ord. Og tilslutt så fant jeg noe sånn elektro/elektrikerteip og teipa orginalhjulene.. Litt mer teip bak, enn foran..
Skal se om jeg får tatt no bilder av vidunderet mitt også![]()
hvor du kjøpte din tamiya?
er glad for at jeg kjøpte min ja for mange år siden, er verd de 2k de koster (er vel med div utstyr også til den prisen, radio osv? var iaff det på min tid:P)
skulle hatt meg et nytt batteri eller to jeg da, no store som varer leeenge
vet du om den sykkelbanen jeg nevnte foresten?