TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MR 2EN er vraket

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #186644  av ure

Ble i kveld påkjørt av en idiot med R1. Les mer på bt.no og ba.no. HELVETES UFLAKS........

#186678  av ure

tror de klarer seg, håper at bilen lar seg rette og

#186685  av TrustNo1

Håper det går bra både med førerne og du får ordna bilen igjen da. Hva var det som skjedde?

#186703  av ure

Skulle svinge inn der jeg bor fra hovedveien (til høyre),samtidig som han med sykkelen skulle kjøre forbi hele køen jeg lå i. Traff meg rett foran høyre bakhjul og hele sykkelen og de som satt på fløy over bilen. sykkelen fløy ca 20 meter før den landet på en gangsti, ganske spesielt syn.....

#186709  av lasse

Shit...

Leit at sånne ting skjer, høres jo ut som at han hadde litt fart også, er jo uansett en høl i hue å kjøre forbi på høyre siden av en kø...

#186711  av ure

Tabbe.... Mente venstre...

#186725  av BrennaRacing

Er nok ikke sikkert han får skylda for det der....Akkurat det samme skjedde med en kamerat av meg for noen år sammen...

Han skulle svinge til venstre inn på en plass, å da var det en bil som kjørte forbi å traff han i siden....Det ble skylddeling :(

#186728  av jonny on the spot

er vel strengt tatt forbudt å kjøre forbi på vei med kryss..
Jævlig kjedelig er det uansett.

#186732  av ure

sykkelen kom i hundredeognils forbi på bakhjulet da.... tviler på skyldeling egentlig

#186751  av BrennaRacing

ure skrev:sykkelen kom i hundredeognils forbi på bakhjulet da.... tviler på skyldeling egentlig
Da er nok saken litt anderledes ja :lol:

#186754  av Zepticon

Motorsykkelen smalt i en personbil under forbikjøring.
Hahaha! Hadde det vært du som hadde kjørt i noen så hadde det vært tunet sportsbil elns...

#186831  av aneriks

Zepticon skrev:
Motorsykkelen smalt i en personbil under forbikjøring.
Hahaha! Hadde det vært du som hadde kjørt i noen så hadde det vært tunet sportsbil elns...
hehe, stemmer det , men bra det går greit med alle involverte får håpe bilen går og rette og da :?