TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Jeg krasjet bilen min! (EDIT av kennethx)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#183646  av sleeper

bilder?

#183723  av funkes

Kjedelige greier :(

#183772  av sindrejl

absolutt kjedelige greier, bor på flatåsen selv jeg og passerer krysset hver dag, men så aldri noe til dette den dagen.

#183846  av Torbiz

Har den på toyota nå.. Skadene er taksert. Mellom 78 og 80 tusen. Venter på svar fra forsikringsselskapet. Håper alt går i orden.. Pappa, som jeg har bilen forsikret på, sa til meg at det ikke var full kasko på bilen. For å få meg til å være enda mer forsiktig i trafikken. Smart :) Men det viste seg at jeg hadde dette alikevel. Det som jeg er redd for er at det blir dyrere å reparere enn bilen er verdt. Da har jeg mistet den:(

Er veldig gla for at ting gikk så bra som de gjorde :)

Har desverre ikke noe bilder men skal innom toyota imorgen å se litt på skadene, kan vel knipse noen da.

#183865  av sleeper

hvilken model var det da?

#184180  av CelicaTurbo

Jeg ryddet i tråden pga:
Torbiz skrev:Nå synes jeg dere går litt off topic... Det var ikke en diskusjon med toyota verkstedet jeg ville ha med denne topicen her.. Dårlig :? Er veldig gla i bilen og håper at alt kan bli fikset og at bilen blir som FØR igjen.

At toyota er overpriset kan dere starte en ny topic om..

#184257  av KK-ma70

Var å så på bilen idag veg også, men fikk kun se høyre siden av den pga den stod inne på verksted. Så ikke ut som noen stor smell. Høyre bakskjerm trykket inn like bak dør og bak til bakhjul. Er nok med å bytte skjermen dær tror jeg. Litt verre med høyre bakhjul, så ut som det er mye som er skjevt bak dær :(

#184283  av sleeper

nå har jeg spurt noen ganger her men får jo ALDRI svar jo..
HVILKEN TYPE CELICA VAR DETTE??

#184284  av Wishmaster

t18 cab

#184287  av sleeper

takk :lol: :wink:

#184858  av Torbiz

Da var reperasjonen igang. Forsikringsselskapet godtok en takst på 77.000kr :P Skal ta noen bilder når jeg drar nedover litt seinere i uka. Håper alt går bra :D

#185432  av sindrejl

Torbiz skrev:Da var reperasjonen igang. Forsikringsselskapet godtok en takst på 77.000kr :P Skal ta noen bilder når jeg drar nedover litt seinere i uka. Håper alt går bra :D
så du hadde kasko? nydelige greier :) fin bil du hadde forresten. Pene felger også, skulle ha de på celicaen min, men droppa det pga pengemangel.