TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Nybil innomhus

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #181306  av memo

Da har jeg vært på tvers av norge for å hente nybilen, en Lexus IS200 Sport..

Må si jeg er fornøyd, og den lever opp til de forventningene jeg hadde før jeg kjøpte den (har aldri kjørt eller satt i en før denne)..

stillegående, nydelig girkasse, sitter bra på veien, ser bra ut, kvalitetsinteriør, osv.

Det jeg ikke helt skjønner er at folk sier den er så fryktelig treig.. enten er det gjort noe moro med min, eller så vet ikke de som kjører den hvordan hente ut potensialet..

Den drar greitnok ikke så fryktelig på 1 og 2gir, men tar igjen for det i 3 og spesielt 4.. "vanvittig" drag når man kommer opp i litt hastigheter..

VVT-i'en merker man tydelig på 4500rpm.. den var mer fremtredende enn jeg hadde anntatt, noe som er positivt..

Flere bilder kommer etterhvert, foreløpig har jeg bare tatt det ene.
Vedlegg
lexus.jpg
lexus.jpg (57.62 kiB) Vist 159 ganger

#181308  av BrennaRacing

Grattis...Pen bil :D

#181317  av chris

På tvers av norge der oppe i nord, er ikke det bare snakk om noen få mil? :P

Pen bil det der. Gode å kjøre er de også :D Grattis :)

#181327  av Sven

Grattis ja. Fett bilde forresten

#181333  av Rømmling

gratis med Lexusen
kul bil ja

#181338  av @lpher

Grattis me ny bil :)

#181346  av arctic_celi

Grattis med LuxBil ;)

#181351  av dca

kan det stemme at jeg møtte deg et stykke nedi gudbrandsdalen i 8-9tiden på fredagskveld?`

grattis med bil! tipper du er fornøyd ja!

#181355  av aneriks

gratulerer med ny bil!

#181375  av memo

dca skrev:kan det stemme at jeg møtte deg et stykke nedi gudbrandsdalen i 8-9tiden på fredagskveld?`

grattis med bil! tipper du er fornøyd ja!
det stemmer sikkert det ja :)

#181420  av celica4ever

grattis nice bil :wink:

#181615  av tojo

:D Grattis med "ny" bil,blir det å konvertere til 2JZGTE nå :P Pen bil.

#181634  av TheStig

jeg må si meg enig i at denne bilen går høvelig friskt i forhold til HK osv.. Men det er jo utvilsomt mye pga den helt vanvittige korte girkassen.. Kutt på 130 km/t i 3 gir feks!

Men var en overraskende god Avensis :D

#181671  av memo

TheStig skrev:jeg må si meg enig i at denne bilen går høvelig friskt i forhold til HK osv.. Men det er jo utvilsomt mye pga den helt vanvittige korte girkassen.. Kutt på 130 km/t i 3 gir feks!

Men var en overraskende god Avensis :D
og der opplevde du å måtte gå hjem fra fylla de neste mnd'ene 8)

#181677  av Azrael

FÃ¥r stemme i med resten her, grattis med ny bil :D . Lexus IS200 er en skikkelig nice bil :) .