TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Musikk

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #180112  av Trial

Legger ut en link til en sang som bandet mitt har laget.. :) Det er en veldig rolig sang, sånn skikkelig fløtepus-greier.. :wink: Kom gjerne med kommentarer, både positive å negative.. 8) http://www11.nrk.no/urort/user/?id=46968

#180115  av SMT

hørtes veldig bra ut det dær :D

#180118  av Trial

Takk, takk :)

#180121  av Akopley

Hørtes bra ut :) Du som synger eller?

#180126  av dca

veit ikke hva jeg skal kalle det men...jeg hører ikke på slik musikk da men.. vokalisten høres ut som country synger ihvertfall...

#180131  av lexusmann

Var ikke så aller værst det der...aner en smule Metallica- inspirasjon her.... :wink:

#180139  av Trial

Er ikke jeg som synger,nei.. Jeg spiller solo-gitar.. Alle i bandet hører på Metallica, så det er ikke umulig at det er hentet litt inspirasjon derifra, nei.. :wink:

#180150  av tojo

:D Helt grei låt det der ja.Dere spiller vel opp til konsert på neste TSOGN treff :wink:

#180176  av Trial

Hehe, hvis jeg får dratt resten av bandmedlemmene bort ifra villmarka i finnmark så.. :)

#180321  av jonny on the spot

ikke for åodelegge den posetive rekka(eller jo) så syntes jeg ikke trommene var så vanvittig mye å skryte av, ellers en ok låt. Hvor lenge har dere spillt sammen?

#180336  av Trial

Hehe, ikke så rart at trommene ikke er mye å skryte av, for vi har ikke trommis, så jeg har programmert de på en elendig trommemaskin.. Spilt ilag i tre måneder, ca...

#180475  av bose

fungerte da helt ok det der...
Ã¥ssen ble opptaket gjort..?
hvilket studio?

bare å sende en raider ,så fikser vi konsert! :lol: :lol:

#180597  av Trial

Det er spilt inn på en pc som er kjøpt på rema 1000, med et innspillingsprogram som er lasta ned gratis på nettet... :lol:

#186297  av Trial

Da har vi fått en hjemmeside opp å gå.. Ta gjerne en tur innom å skriv i gjesteboka... :)

http://www.i-siste-litn.tk 8)