TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Da var snøen her!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #17528  av tahustvedt

Hehe... i forigårs begynte det å snø kattunger mens jeg var ute og kjørte. Jeg regnet ikke med at det skulle legge seg og det gjorde det heller ikke den dagen. Men i går når jeg sto opp var det hvit over alt. :shock: Det straffer seg å bo 69° Nord. Jeg tok et bilde.

Det meste har smeltet nå da. :wink:
Vedlegg
snow11.jpg
snow11.jpg (37 kiB) Vist 583 ganger

#17529  av MRQuoc

Ã¥ faen..

#17535  av chris

Fytti...

Der har vi grunnen til at jeg aldri skal bo lenger nord enn Trondheim.....

#17546  av MRQuoc

der har vi grunnen til min øvre grense er sinsen :D ,
gjerne der det er mye eksos slik at det blir litt drivhuseffekt så at all snøen forsvinner :D

#17549  av tahustvedt

Ikke for å skremme men...

Bilde

En vanlig morgen etter at jeg har kostet av bilen om vinteren. Når jeg kommer hjem fra jobb måker jeg oppkjørselen, derfor er det ikke så mye snø der på bildet. ;)

!!!

#17552  av sindrejl

Fytti hel..... ja... :shock: :shock:

#17554  av tahustvedt

Hehe... Jeg har et bedre bilde.

Her har jeg ikke kostet av bilen enda. :)
Vedlegg
snow09.jpg
snow09.jpg (31.55 kiB) Vist 555 ganger

#17556  av MRQuoc

bruk det bildet når du skal selge bilen.. :D :D :D ..
"bildet avviker noe fra varen"

#17558  av tahustvedt

Eller klassikeren:

"Ikke vinterkjørt"

:lol:

#17563  av chris

tahustvedt skrev:Hehe... Jeg har et bedre bilde.

Her har jeg ikke kostet av bilen enda. :)
Fra i fjor vinter, sant? mener å huske jeg så det bildet på forumet for en tid tilbake.

"ikke vinterkjørt" ja.. hehehe :D

#17564  av kennethx

Du ser jo på bildet at du ikke har kjørt den om vinteren!! det er jo masse snø oppå den :D Hadde du kjørt den måtte du jo ha måkket vekk snøen. hehe

#17565  av tahustvedt

Stemmer! :)

Den snøen på bildet der falt den natta. Du ser sporene av naboen min som bare har kjørt over snøen. Det bildet var nok tatt på en lørdag siden det er såpass lyst ute.

#17608  av @lpher

Noen her som husker Bambi på isen? ;-)

@lpher
Vedlegg
Bambi on ice.jpg
Bambi on ice.jpg (48.22 kiB) Vist 511 ganger

#17610  av Mr2 Mk2

Hehe rått bilde Alf..Slet den like mye med fotfeste som Bambi?

Husker vi filma noe kjøring på slik is med Mr2 en til brodern,dæven det var show seilte avgårde. :D

#17613  av chris

Jostein skrev:Hehe rått bilde Alf..Slet den like mye med fotfeste som Bambi?
Trenger ikke være is engang.. han kom kjørende opp på sida av meg før treffet på onsdag, var ganske vått på veien. han åpna vinduet når vi stoppa på et lyskryss, og sa at han har overhodet ikke feste :P Så da lurer jeg på hvordan det er på is :D