TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• endelig huseier

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#171257  av angrykid

gratulerer så mye.. :-) eget hus er en fornøyelse, ja.. jeg angrer ikke ett sekund på at jeg la ut masse penger i huskjøp i allefall.

#171309  av 2fastgt4

dæven til respons her :D
nesten bedre enn når jeg skriver om bilen jo :shock:

den rosa fargen passer godt til min godt gjemte seksuelle legning og blir derfor ikke forandret,kødda.

jeg får se hvor mye overtid det blir framover men den fargen skal bort om jeg så må stå å spy på den :)
Dette er det eneste rommet som faktisk skal tas før jeg innreder det.

hyggelig å høre at det er andre som også kan ha det gøy uten å drekka :!:

#171343  av lexusmann

Var på visning på dette http://www.finn.no/finn/realestate/obje ... 23&tot=101 her på onsdag, og i går ble det budrunde, og jeg vant!ble ganske dyrt, da...
Va tycks?
bare brøt meg inn på den her, jeg...

#171590  av 2fastgt4

jag tycker den er mer en bra :D rett og slett jævlig bra :)

skulle du hatt noe sånt der jeg bor så må du punge ut med ca 2.000.000kr :shock:
det jeg har kjøpt er jo oppusings objekt i forhold :D

hva endte budrunden på da :?:

#171600  av cameleon

lexusmann skrev:Var på visning på dette http://www.finn.no/finn/realestate/obje ... 23&tot=101 her på onsdag, og i går ble det budrunde, og jeg vant!ble ganske dyrt, da...
Va tycks?
Satan hvor billig kontra hva slike eneboliger koster her i trondheim :shock: Får jo såvidt en leilighet til den prisen der hehe :lol:
Kjempefint!!! :D :D

#171697  av lexusmann

Jaja, ble jo budrunde på fredags ettermiddagen...noen telefoner fram og tilbake og jeg vant med et bud på 1.400 :lol: var pisseredd og lurte hva i h....jeg drev på med...er kjempeglad nå!! :D
Nå gjenstår bare å høre hva banken sier...

#171711  av sleeper

gratulerer til deg og da! :D

#171751  av lexusmann

Takker til alle her...

#171877  av teknikeren

lexusmann skrev:Var på visning på dette http://www.finn.no/finn/realestate/obje ... 23&tot=101 her på onsdag, og i går ble det budrunde, og jeg vant!ble ganske dyrt, da...
Va tycks?
Fint hus, å så billig da :shock: det er jo billigere enn leiligheta mi på 60kvm :D Bor vel feil plass i landet jeg..

#172060  av lexusmann

Da må det være svinedyrt å bo i Stjørdal!!Syns personlig at 1,4 mill ikke direkte billig...men selvfølgelig, kommer jo an på hva man sammenligner med...kommer jo avgifter i tillegg, nærmere bestemt 38000!! :shock:
Som sagt, må jeg ha noe møbler også...og da blir det veldig fort 1,5....

#172077  av teknikeren

lexusmann skrev:Da må det være svinedyrt å bo i Stjørdal!!Syns personlig at 1,4 mill ikke direkte billig...men selvfølgelig, kommer jo an på hva man sammenligner med...kommer jo avgifter i tillegg, nærmere bestemt 38000!! :shock:
Som sagt, må jeg ha noe møbler også...og da blir det veldig fort 1,5....
Det er like ille som i trondheim om ikke verre.
Men du har rett alle lån over 1 mill er mye uanset hva folk sier.
Må vel regne med rundt 40k i året til slike avgifter ja om man har enebolig...
Men uansett så er det ei investering og man får mere å leve for etter noen år så det er ikke så ille :)