TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• For et usannsynlig deilig vær pÃ¥ østlandet nÃ¥!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#171153  av gnmfr

celicat23 skrev:
gnmfr skrev:hmm... Snakker vi styling eller snakker vi kræsj? Hvis det er det siste så ska jeg love deg at I feel yout pain :lol: Går heldigvis ann til å kjøre med etter et par "opprettinger" med strips da :P
Det er faktisk helt i ånden til..

...Jeg har tatt av stylingen som satt på bilen, og bytter den ut med en orginal støtfanger (!). Noe som forøverig er helt nytt for meg å gjøre :)
Går det bra med deg? Feber eller no sånt? :lol:

Kom med en forklaring ;)

--------------------------

Nå begynner damene også å komme ut på gata.. eller fortauet, trur jeg kikka mer på de enn på veien hjem i dag, mye fint :P Blir dårlig vant når de er pakka inn i jakker og sånt :P

#171162  av arctic_celi

celicat23 skrev:...Jeg har tatt av stylingen som satt på bilen, og bytter den ut med en orginal støtfanger (!). Noe som forøverig er helt nytt for meg å gjøre :)

:shock: eeeeeeeeeeee.......... hørte jeg rett???? EEeee....... jaha?

#171164  av celicat23

Gutter, topic: deilig vær ;-)

(skal legge inn en post i show&shine når bilen er ferdig. forhåpentligvis før 17 mai...Inntil da: funder videre på om det har klikka totalt :-))

#171188  av Dalan

Jada, fiiiiint det!
25 grader i skyggen og strålende sol skulle vært gyldig fraværsgrunn fra jobb.. :x

#171195  av egotrip

gnmfr skrev:hmm... Snakker vi styling eller snakker vi kræsj?
Har styling på bilen.. men skulle ta oljeskift her i våres.. da mekanikeren løftet den opp på skjørtene.. = sprukket lakk og løsnet skjørt. Heldigvis så ordnet alt seg !

Så er fornøyd, men bilen skulle vært her nå :D

#171351  av lexusmann

Dalan skrev:Jada, fiiiiint det!
25 grader i skyggen og strålende sol skulle vært gyldig fraværsgrunn fra jobb.. :x
Enig!!