TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvilke Celica er kulest?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

Hvilke Celica er kulest?

mk4
2
4%
mk5
16
30%
mk6
24
45%
mk7
11
21%

#169392  av Anders gullstein

dca skrev:er veldig "frekt" det mk1 karroseriet!! var det ikke det som ble brukt i noen av olsenbanden filmene??
Stemmer, det var en gul mk1 i en av filmene. Husker ikke hva den het, men det er der de er i bunkersen.

#169393  av maxgets

å klart det er mk4.. 94-99 mod er den desidert råeste... kan vel på ingen måte si noe annet.. vertfal.. gjør dere det er dere freaks.. hehe... klemz;)

#169426  av Kjelliken

8) min er kulest ferdig arbeid mk5 cs :roll:

#169433  av Andy_Celica

mk6 har litt mer maskulint utseende en mk5 og mk7 ser litt for nymotens ut.

#169435  av jumbo

chris skrev:mk6 GT-FOUR, uten tvil :D
Helt enig.

Vanlig mk6 ser derimot rimelig kjedelig ut

#169467  av WRC babe

MK6 GT4 er den tøffeste! :)

#169597  av GT4 CS

MK5 i cs utgaven er uten tvil den tøffeste i mine øyne, og mk6 i gtfour utgaven har en sterk andreplass

#170358  av jsun

Hmmm.... MK7 for min del, selv om både CS og GT4 MK6 ser veldig bra ut 8)
Men MK7 har det de andre ikke har når det kommer til design .... innoativ og anderledes!! Lekre linjer og et design folk fremdeles snur seg etter 8)

#170370  av aneriks

mk1!! :D den er drit rå!!

#170398  av RedCelica

MK4 ! Helt utrolig flott bil.

#172837  av Erlend

Mk1 er helt rå...men det blir liksom litt annerledes enn "moderne" Celicaer. Så jeg stemmer mk6 - ST205!

PS. Hvilken, ikke hvem :lol:

#172840  av Goose

Poenget i denne avstemninger er at vi ikke har definert hva en kul bil er egentlig. Tipper på at de fleste ser på "MOTOR" og antall "HK" og a den er "4WD" og har "TURBO"

Sett fra stylistisk sett og design er mk7 en klar vinner. sett fra motor drivverk osv er ST205.

Derfor en kul bil er ikke bare motor og hk, og i veldig liten grad det teler.
se f.eks BMW M3 rå bil, men langt i fra kul.
Ferrari, rå biler, men ikke kule.

Vil heller hatt en Aston Martin enn en Ferrari, det er fordi har du ferrari alle trur du er sånn masse penger pimpe gutt, har du Vanquish har du stil og eleganse, og masse prestisje og langt i fra den pimp masse pnger råne aktig status.

Men det er min måte å definere en kul bil på.

#175971  av romas

ST-205 helt klart.