TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Legge ut bilder...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #158143  av predator

Noen her inne som har lyst og "lære" meg en ting?
Lurer på, hvordan legger man ut bilder her inne?
Noen som vil forklare bit for bit??? :roll:

#158146  av CelicaTurbo

det er da ikke så vanskelig:

under posten du skriver finner du "attachment" menyen. Trykk "bla gjennom", finn filen. Trykk "ok" for å lagre posten. I det hele tatt ganske simpelt.

Skal du legge til flere filer så velg først første filen, trykk deretter "add attachment", så "bla gjennom" igjen osv til du er ferdig.

#158151  av predator

prøver
Vedlegg
Styling (alt).JPG
Styling (alt).JPG (86.69 kiB) Vist 89 ganger
S4300009.JPG
S4300009.JPG (306 kiB) Vist 97 ganger

#158153  av predator

aahh, :-) takker :P

#158405  av elino

Siden vi er så godt i gang....kan noen lære meg å legge ut bildene i den rekkefølge jeg vil? :)

#158408  av Rolfis

Kommer de ikke i den rekkefølgen du legger de inn da?
Men det kan være litt forvirrende at forhåndsvisningen viser de i omvendt rekkefølge mot hvordan de vises i posten da :?

#158411  av elino

Rolfis skrev:Kommer de ikke i den rekkefølgen du legger de inn da?
Men det kan være litt forvirrende at forhåndsvisningen viser de i omvendt rekkefølge mot hvordan de vises i posten da :?
Nei, det virker som de lever sitt eget liv etter jeg har trykket ok knappen... :?

#166703  av elino

Er det noen som kan gi meg tips ang dette med å legge ut bilder i riktig rekkefølge???

Det irriterer meg at bildene ender hulter til bulter når jeg legger ut prosjektbilder...det ferdige resultatet blir liggende øverst og første bilde midt imellom osv :?

Legger de seg i stigende rekkefølge etter str eller alfabetet???

H.E.L.P. :)

#166715  av BrennaRacing

Skjønner ikke det der jeg heller.....

Men jeg pleier bare å legge de ut, så skjekker jeg posten for å se om bildene ligger riktig, hvis ikke så bare endrer jeg tråden å legger de riktig...

Litt tungvindt men :lol: