TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Toyota Supra killer!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#165550  av TheStig

den porschen som trådstarter linket var jo litt bobb bobb.. Først gisper jeg etter luft men etterhvert fikk jeg mer og mer bobble følelse over de skjermbredderne .. :cry:

#165560  av doffy

ikke for å virke krass eller noe, men den type biler er de styggeste jeg vet om. At noen vil ha noe sånt kan ikke jeg finne logisk på noen måte :roll:
 #165578  av @lpher

tommis skrev:Selvfølgelig er det Supra MKIV TT som står mitt hjerte nermest!

Men det finnes faktisk biler i Norge som kan måle seg, sett bort i fra prisen da så kunne denne Porschen ha vært et godt alternativ. :P

http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... 115&page=2

Er en liten skap-Porsche-fan :oops:

Spesielt 911/993.
Var rimelig rå den dær ja :) Menne...var vel kanskje litt optimistisk priset? :D
 #165594  av tommis

@lpher skrev:
tommis skrev:Selvfølgelig er det Supra MKIV TT som står mitt hjerte nermest!

Men det finnes faktisk biler i Norge som kan måle seg, sett bort i fra prisen da så kunne denne Porschen ha vært et godt alternativ. :P

http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... 115&page=2

Er en liten skap-Porsche-fan :oops:

Spesielt 911/993.
Var rimelig rå den dær ja :) Menne...var vel kanskje litt optimistisk priset? :D
Joda, det er stivt! Tviler litt på at han får solgt den for det. Får myyye morsomt for 950 000,- :!:
Men hvis riktig person dukker opp så kanskje.

#165633  av dca

var det den der som var tilsalgs her i trondheim på den sjappa de solgte oppstyla bmw'er og oppstyla audier!? husker det var en vanvittig rå porsche som sto der med over 500hk! eller var den porscha en del råere? mener kanskje den ikke hadde breddere men var like brei likevel på en måte! rage ca 1 cm over bakken og hadde veldig mørk lilla perlemor?

#165634  av dca

dca skrev:var det den der som var tilsalgs her i trondheim på den sjappa de solgte oppstyla bmw'er og oppstyla audier!? husker det var en vanvittig rå porsche som sto der med over 500hk! eller var den porscha en del råere? mener kanskje den ikke hadde breddere men var like brei likevel på en måte! rage ca 1 cm over bakken og hadde veldig mørk lilla perlemor?
edit: berg auto tror jeg sjappa het...