TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen som bor i nærheten eller pÃ¥/i Søgne?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #165320  av angrykid

Tja, jeg var i allefall å kjøpte noe greier på netthandelen.no og jeg trenger å finne noe transport derfra til en vettug plass. :)

Så, om noen bor i nærheten og kunne tenke seg å finne ut en måte å få fraktet dette nordover på sammens med meg, så ville jeg blitt fornøyd. Jeg vet ikke hvor søgne ligger i forhold til noe, men går det ei hurtigrute eller noe slikt derfra til f.eks finnsnes eller Narvik, så er problemet mitt løst. Jeg trenger bare å vite litt mer om det, eller om jeg må bestille frakt via tollpost eller whatever :)

#165346  av andre 1

Jeg bor ikke så allt for langt fra netthandelen , men kan ikke helt se det store problemet da netthandelen ordner frakt for deg ? noen hurtigrute går det ikke ... Om du har problemer med å få frakt så foreslår jeg at du ringer netthandelen og snakker med de der , ordner det helt sikkert for deg . ps søgne ligger ca 20 min fra kr.sand ..

#165456  av angrykid

Vel, dem skulle ha 5700 for frakt av varen hit opp :-D så det tror jeg blir litt vel drøyt. Så, går det altså ikke noe hurtigrute fra kristiansand å nordover?

#165462  av andre 1

Nei det finnes ikke , du kan jo søke i gule sider på feks nordcargo osv

#165527  av aneriks

linjegods har kjørt ting for meg for en ikke så gal pris