TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Verdens dummeste person :)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#165264  av sleeper

Fredrik skrev:
dca skrev:hu der kunne aldri vært no mer enn et one night stand!
mer kan a aldri få!
SÃ¥nne er ikke verdt en one night stand, engang ;)
Det er en grunn til at hu er makeup artist.. Stiller ikke så høye krav til IQ :P
Å så høye tanker hu har om seg selv! :roll: Nei, selvgode "bimboer" klarer jeg meg fint uten!!
enig med deg der... hadde ikke orka og være med hu! (må gå ann og snakke med kjærringa uten og bli irritert å... :roll:

#165277  av sindrejl

sleeper skrev:
Fredrik skrev:
dca skrev:hu der kunne aldri vært no mer enn et one night stand!
mer kan a aldri få!
SÃ¥nne er ikke verdt en one night stand, engang ;)
Det er en grunn til at hu er makeup artist.. Stiller ikke så høye krav til IQ :P
Å så høye tanker hu har om seg selv! :roll: Nei, selvgode "bimboer" klarer jeg meg fint uten!!
enig med deg der... hadde ikke orka og være med hu! (må gå ann og snakke med kjærringa uten og bli irritert å... :roll:
eller uten å forsøke å ta livet av kjærringa...

#165329  av dca

på en vanlig lørdags kveld/natt for meg har hu der kunne lurt meg ja! det tror jeg flere av dere kunne blitt! :D

men må si desverre og da kanskje! hehe

#165331  av sleeper

må ha vært i taxikøen kl 03.15 på en lørdags natt det da...(og at jeg har øresus fra discotekene så jeg ikke hører hva hu sier

#165341  av FireFox

hahaha nei fy feen, er det mulig! tette kvinnfolk! :lol:

#165342  av Dalan

Oi... :shock:

#165362  av Fredrik

sleeper skrev:må ha vært i taxikøen kl 03.15 på en lørdags natt det da...(og at jeg har øresus fra discotekene så jeg ikke hører hva hu sier
Samt så trøtt at man ikke ser pga øyelokka :P ;) Godt mulig jeg er rar, men hu har ikke en fin kropp eller ett pent ansikt! :roll: I tillegg til den personligheten? No thanks!

#165414  av Th4 Ghost

åååååh, *knabankerivehuetav*

og når hu gikk til hu andre dama, da gikk aaaalt så mye bedre (hva "avkuttet" var det hun snakket om uansett da?..mente ho at det var to deler eller?)

#165509  av cameleon

hehehe. den der var jo helt konge :lol: :lol:

young, dumb, full of cum :lol:

#165581  av soltec

he, går det an..... Fanen trodde ikke det eg såg, eg kjenner fedrikke hon brunetten på slutten. dette hadde ikke eg hørt noe om:

:?

#165606  av hybris

Største problemet hennes var vel at hun nektet å høre på hva han sa, hun hadde bestemt seg for å ikke skjønne det. :)

#165624  av lexusmann

Ojoj, der var det ei som hadde "skrudd av", ja... :D Ikke mulig å komme gjennom...

#165688  av MacGyver

Dam, hu der var noe for seg selv.. gad dam

Men for meg som har jobben innen pc suport så kan eg minnest flere slike personligheter. Ikke mangen, men det eksisterer :(

Forferdelig å prøve å forklare noe da....

#165710  av sleeper

MacGyver skrev:Dam, hu der var noe for seg selv.. gad dam

Men for meg som har jobben innen pc suport så kan eg minnest flere slike personligheter. Ikke mangen, men det eksisterer :(

Forferdelig å prøve å forklare noe da....
det er en jobb jeg ikke hadde orket! hadde blitt sur på de jerg!

#165744  av arctic_celi

sleeper skrev: det er en jobb jeg ikke hadde orket! hadde blitt sur på de jerg!
Veldig vanlig det der gitt... jobber man litt som datateknikker så er det dømt at man møter noen slike. Det er en del av jobben gitt.

Man kan ikke si at de er uvitende/dum heller. Til tross for at man har kjempe lyst!!!

Har et reelt eksempel:
Kunden klaget på at pc'en ikke fungerte... tok den med tilbake... så fungerte jo den. Gang etter gang...

Første gang: Så har kunden har klart å ødelagt et stykk tastatur(pinne i kontakten var helt fucka etter at kunden har brukt mye makt.. og ødelagt de) Kunden nektet på at det var henne.

Andre gang: Hadde hun glømt å sette i strømkontakten i skjermen.
Hadde henne på telefon support.

Tredje gang:
Internett problemer... vi hadde konfiguret alt slik at det var klart til montering. Moteringsanvisning lå i pakken. Men det gikk jo ikke så kunden kom tilbake med pc'en en tredje gang.

Så neste gang jeg møtte kunden så var hun illsint som alltid... og ropte ut. Hva er det som er galt med pc'en min da for faen?!?!

Rolig svar fra meg: Det er ingen feil med pc'en din, hver gang jeg har montert den så har den fungert (borsjett fra den gangen du leverte ødelagt tastatur da)

Så da tror jeg grunnen til at DU ikke får den til å fungere... er en faktor som JEG ikke har kontroll på...... siden den har bestandig fungert her og peker på den fungerende pc'en

*så ble det stille lenge*

(Tror hun forsto det gitt fordi deretter spurte hun om det var noen som kunne montere den for henne mot utlegg... det gjorde hun faktisk vennlig også..)