TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Nok en Supra film!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#163981  av tojo

NICE :D Bra Suprafilm den føyer seg godt inn i rekken blant andre filmer som Turbodreams,Supras invades Las Vegas,GIS2,Supra Nationals Video ,JUN supra osv..

#163984  av tommis

tojo skrev:NICE :D Bra Suprafilm den føyer seg godt inn i rekken blant andre filmer som Turbodreams,Supras invades Las Vegas,GIS2,Supra Nationals Video ,JUN supra osv..
:D

Rått! Gleder meg til jeg skal kjøre min egen Supra på bane.
Det er vel bare å melde seg på gatebil i mai med engang :P

tojo:

Kan ikke du legge ut linker til de filmene du har nevnt over da?
Har ikke sett de jeg :(

#164025  av tojo

tommis skrev:
tojo skrev:NICE :D Bra Suprafilm den føyer seg godt inn i rekken blant andre filmer som Turbodreams,Supras invades Las Vegas,GIS2,Supra Nationals Video ,JUN supra osv..
:D

Rått! Gleder meg til jeg skal kjøre min egen Supra på bane.
Det er vel bare å melde seg på gatebil i mai med engang :P

tojo:

Kan ikke du legge ut linker til de filmene du har nevnt over da?
Har ikke sett de jeg :(
Her kan du laste ned endel Supra filmer(bla turbodreams 1-4,SCAL,Jun supra++:(tror denne har vært lagt ut på forumet tidligere)
http://videos.suprapics.com/videos/

Masse underholdning her :wink:

OBS! du kommer vel til TS-OGN Landstreff Nord(9-11Juni) på ACR(en av Europas beste baner)
Sist redigert av tojo den 30 mar 2006 22:26, redigert 1 gang totalt.

#164026  av lexusmann

Veldig bra den der ja! :D Fikk en utrolig nedlastingshastighet, lasta'n nedpå 2 sekunder!! :shock:

#164032  av tojo

lexusmann skrev:Veldig bra den der ja! :D Fikk en utrolig nedlastingshastighet, lasta'n nedpå 2 sekunder!! :shock:
:D nedlastingshastigheten gikk dramatisk ned! mange som laster "godfilmer" nå? :D
Ja da er vel alt klart for en SUP(erb)RA filmaften :wink:

#164033  av aneriks

bra den der, supra er en rå bil gitt :D

#164075  av tommis

OBS! du kommer vel til TS-OGN Landstreff Nord(9-11Juni) på ACR(en av Europas beste baner)[/quote]

Nei jeg har desverre ikke anleding til det. Er på jobb i nordsjønen den helga dær :x

#164077  av tojo

tommis skrev:OBS! du kommer vel til TS-OGN Landstreff Nord(9-11Juni) på ACR(en av Europas beste baner)
Nei jeg har desverre ikke anleding til det. Er på jobb i nordsjønen den helga dær :x[/quote]

:( Kjipt,men får ta det igjen til neste år(kansje) :D

NÃ¥ lastes det vel ned film?

#164096  av soltec

pokker :x da er eg og ute i nordsjøen. :evil:

#164098  av @lpher

Hva er det med Supra-eiere og nordsjøen da?! :D

#164128  av tommis

@lpher skrev:Hva er det med Supra-eiere og nordsjøen da?! :D
Noen må jo jobbe dær også :wink:

Litt off topic men, er det flere her inne som jobber offshore eller?

#164193  av Andreazz

tommis skrev:
@lpher skrev:Hva er det med Supra-eiere og nordsjøen da?! :D
Noen må jo jobbe dær også :wink:

Litt off topic men, er det flere her inne som jobber offshore eller?

Japp, og jeg er på disponibel periode på denne datoen og :D

#165071  av dca

Fy faen nå gjorde jeg et artig eksperiment!

har forza motorsport på x-box! så tok jeg en supra og gjorde alle upgrades! satt på denne supra filmen ved siden av meg på lap-toppen! så kjørte jeg rullende start på samme banen på forza! dvs jeg pauset suprafilmen da supraen passerer start streken så pausa jeg forza akkurat da jeg kom kjørende forbi startstreken så satt jeg igang begge samtidig! var grisefett!
jeg kom i mål på 1.33.434!!! så og si samtidig! lyden stemte skremmende bra med den jeg hadde fra x-boxen!!!

dere som kan må prøve dette!
men det er avhengig at man kjører så godt som knirkefritt! :)

Edit: kansjke ikke helt knirkefritt da men...kjørte akkurat på 1.30..med litt bittesmå problemer...