Christian skrev:Hadde en guffen opplevelse i går, havna bak en Audi som lå i ca 80, lå vel endel over selv så jeg tok ham fort igjen.Det der er f#¤@ så sleip av dem!! De har ikke lov til å oppforde deg til å gjøre noe uforsvarlig/ ulovlig, men de prøver seg uansett...
Han slakker av og prøver å blinke meg forbi rett før en sving, så jeg blir liggende bak å vente.
Mens jeg venter ser jeg nøyere på bilen, 2 stk STORE potter, senket, sota ruter og ligger i 70 i 80 sone og strak vei![]()
Ringer en kamerat, sjekker skiltnummeret og jada, det er sivilbilen til en ny betjent i området ...
Han lå i 70 forran meg i nesten 2mil, garantert kun for å provosere meg til å kjøre forbi!
Tror at man skulle vært flinkere til, skriftlig, å rapportere om sånne forhold til politiet, så måtte de etterhvert foretatt seg noe når det kom nok klager. Offisielt er det jo i strid med deres mål, men tror nok sånn uoffisiellt at det er godtatt blandt tjenestemennene..

Min mormor ble utsatt for det samme en gang..! kom innpå en siv.bil bakfra, ble blinket forbi, og målt i det hun passerte ham til 128 i 90'n.. ble stoppet, og tok stokken sin og gikk bak til politibilen..

Men hun presenterte han for at han hadde gjort noe strengt ulovlig ved å oppfordre henne til å kjøre forbi, så han svarte med at hun fikk ta det som en advarsel..!
Markus

'91 Kamelonen MR2 turbo m. 3gen 3S-GTE
'97 MR2 (Hardtop-prosjekt) m. Nissan VQ35DE
'01 Hiace m. V8 turbo 1UZ-FTE
'04 Land Cruiser 120 SWB 1KD-FTV

'91 Kamelonen MR2 turbo m. 3gen 3S-GTE
'97 MR2 (Hardtop-prosjekt) m. Nissan VQ35DE
'01 Hiace m. V8 turbo 1UZ-FTE
'04 Land Cruiser 120 SWB 1KD-FTV