TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Trøbbel eller rykter

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #155893  av tojo

Noen skal ha det til at flere av de Japanske tuningfirmaene skal være konkurs/i trøbbel. Nææh får håpe det bare er rykter :wink: .

Den triste linken: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=104399

#155899  av jonny on the spot

Virket en tanke suspekt det der ->dette er ''rykter'' som sprer seg på internett<-. Er jo så lite drit som svirrer rundt på verdsveven :wink:

#156153  av @lpher

Det angående Apexi og Bomex ser ut til å stemme ihvertfall... Men Apexi blir nok kjøpt opp av "en av de andre" skal dere se :)

Meeen...en del av de andre utsagnene i den tråden...er nok bare VAGE rykter/antagelser :)

#156173  av mr_2

@lpher skrev:Det angående Apexi og Bomex ser ut til å stemme ihvertfall... Men Apexi blir nok kjøpt opp av "en av de andre" skal dere se :)

Meeen...en del av de andre utsagnene i den tråden...er nok bare VAGE rykter/antagelser :)
:shock: jamen...jamen...Luftfilteret jeg snart skulle bestille da?? :roll:

#156240  av TheStig

stemmer nok godt at en av grunnen til apexis situasjon er alle jævla piratkopiene.. Tror ikke jeg har hørt om andre merker med så sykt mange kopier

#156249  av tojo

TheStig skrev:stemmer nok godt at en av grunnen til apexis situasjon er alle jævla piratkopiene.. Tror ikke jeg har hørt om andre merker med så sykt mange kopier
JA! Oppfordringen får være: KJØP ORGINALEN,ikke noe jalla kopi. :lol:

#156250  av TheStig

jepp enig. Ikke bare får man et bedre produkt men det er å skyte seg selv i foten å "boikotte" de store merkene ved å kjøpe kopier .. tar ikke mange år før de alle er borte da