TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Cameleons "Elsk dine fiender" (Kosehjørnet)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #154715  av cameleon

Dette er da kosehjørnet. Hvor vi skal ta for oss hvordan vi skal kontrollere sinnet i diverse situsjoner. Dette er i utgangspunktet beregnet på forumets brukere, og deres atferd ved innlegg. Dette er et helt nytt konsept som går under navnet "Elsk dine fiender" og hvor jeg som psykiater, psykolog og øverstkommanderende, tror kan skape en mild og harmonisk tilværlse her på forumet.

Kurset "Elsk dine fiender" lærer deg hva sinne er, hvordan håndtere sinte mennesker og ikke minst eget temperament. Gjennom anerkjente prinsipper fra NLP og Neuro-semantikk skal vi prøve å ta for oss følgende:

1. Hvordan sinne og aggresjon oppstår
2. Gjenkjenne mekanismene som fører til sinne
3. Hvordan kontrollere seg selv i situasjonen
4. Hvordan gå frem for å kontrollere sinte og aggressive mennesker
5. Konkrete og virkningsfulle teknikker
6. Bruke språk og kroppsholdning på nye og effektive måter
7. Kontrollere eget temperament
8. Hvordan lærer du?

For hvert sinneutbrudd, så blir det et " :( " ansikt. Mens for hver positive kommentar, og forkjærlighet til forumets brukere, så vil du få et " :D " ansikt.
Den som har kommet med flest positive kommentarer og flest " :D " ansikt, vil i slutten av månden få en premie. Dvs i form av et Diplom. Den som har fått mest " :( " ansikt, vil få ei liste over hva som kan gjøres bedre osv.

Mot slutten av sesongen, så blir det jo ACR, og da skal vi alle sammen sitte i ring og la sokken vandre fra den ene til den andre. Hvor de største rebellene må sette seg i midten å snakke om hva de føler for hverandre og hva de kan gjøre bedre. Mens vi resten sitter rundt å hører på selvsagt. Det kan nok bli mye tårer og følser under et slik arrangement, så det vil bli utlevering av våtservietter til hver og enkelt rundt Ts-Ogn bålet.

Om det er spørsmål rundt temaet så er det bare å spørre. Husk, det er vikig å få ut aggresjonen sin på en FORSVARLIG måte.
 #154717  av Tore

cameleon skrev: Om det er spørsmål rundt temaet så er det bare å spørre. Husk, det er vikig å få ut aggresjonen sin på en FORSVARLIG måte.
Oki, da går jeg ut i skogen og kaster snøball på døde ting :lol: Selvsagt etter å ha sjekket at tingene faktisk er døde, og at ingen levende materie kan komme inn i skuddlinja mens aggresjonen flagrer mellom trærne... :wink:

Nei, vent litt....jeg er ikke sint....kan noen gjøre meg sint, fikk forferdelig lyst til å kaste snøball... :oops:

#154718  av grimfer

Heh, gjelder dette meldinger i hele forumet? Eller er det slik at vi skal ha gledes- og sinneutbruddene i denne tråden? :lol:

#154719  av cameleon

Tore: Det er viktig at du får ut litt testosteron en gang i blant. Snøballer er en fin måte og håndere sinnet på :D

grimfer: Dette gjelder alle delene av forumet ja :D I denne topicen, så er det lov å få ut all frustrasjon som ligger en hjerte nær. Dere blir nøye holdt under oppservasjon hele tiden. Om vi i teamet "Elsk dine fiender" får misstanke om forumbrukre som arbeider opp mer sinne, så kan det hende vi må ha dere under videoåvervåkning der dere bor. I verstefall så må vi ty til elektrosjokk.

#154720  av grimfer

:D

Elektrosjokk er digg

#154737  av sindrejl

så søt du er kim *klemmekose*

#154800  av erling

Bra. Kozi/klemz er viktig. Nå er vi på rett spor igjen. :D

#154822  av jumbo

Cameleon hvordan i $#@%%$# kan du poste noe så idiotisk!! Er du stokk stein dum i pappen? Trodde dette var et BILFORUM jeg, og ikke en jævla terapianstalt!!! Du og slike som deg gjør meg kvalm og får meg til å få lyst til å ønske hele forumet dit peppern gror!

Og glade jul og alt det der, lol :wink:

#154849  av cameleon

jumbo skrev:Cameleon hvordan i $#@%%$# kan du poste noe så idiotisk!! Er du stokk stein dum i pappen? Trodde dette var et BILFORUM jeg, og ikke en jævla terapianstalt!!! Du og slike som deg gjør meg kvalm og får meg til å få lyst til å ønske hele forumet dit peppern gror!

Og glade jul og alt det der, lol :wink:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: