TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gi en lyd om du vet om en mr2 mk1 til salgs..

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#14823  av chris

"Gadd ikke naf-test" ???

Da hadde jeg ville hatt med en liten klausul i kontrakten/kjøpet.. at du skal ta bilen på naftest når du får den, og at den skal være i orden.

Ellers, kult om det blir bil på deg :)

Bare pass deg, så du ikke blir sittende med noe som noen er lykkelig for å bli kvitt uten naf-test...

#14824  av Mr2 Mk2

chris skrev:Bare pass deg, så du ikke blir sittende med noe som noen er lykkelig for å bli kvitt uten naf-test...
Ja er 100% klar over det,liker det absolutt ikke!

#14826  av chris

jostein skrev:
chris skrev:Bare pass deg, så du ikke blir sittende med noe som noen er lykkelig for å bli kvitt uten naf-test...
Ja er 100% klar over det,liker det absolutt ikke!
Derfor tar du det som en forutsetning for kjøpet.. pass på å få det med i kontrakten !!!

#14827  av Mr2 Mk2

da er bilen "min",har sagt jeg skal hente den lørdag! :D :D :D :D :D :D :D :D

#14828  av MRQuoc

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :P :P :P :P :P :P :P :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :!: :!::!:

#14829  av Mr2 Mk2

yeye,men klarer ikke slippe meg helt løs...Er enda en del ting som kan skjære seg,men "når"/"visst" jeg har den JA DA!!! :D

some more pics!
Vedlegg
DSC01118.JPG
DSC01118.JPG (160.14 kiB) Vist 932 ganger
DSC01109.JPG
DSC01109.JPG (30.02 kiB) Vist 932 ganger
DSC01105.JPG
DSC01105.JPG (52.34 kiB) Vist 932 ganger

#14830  av MRQuoc

Prøv å loggfør en dagbok :] ...

det skal jeg :p ..

"idag var jeg ute å luftet med Qvakk... ene svingen var litt for krapp og jeg klarte meg såvidt det var , håper han roer seg ned litt snart.. for jeg begynner å bli gammel"

#14831  av Mr2 Mk2

Dag 1:idag var jeg ute å kjørte,hele dagen,,,Traff på Qvakk vi stilte opp i et lyskryss,qvakk havna langt bak og folk satt igjen slik når qvakk ble KNUST! :twisted:
Vedlegg
damn!!.jpg
damn!!.jpg (19.38 kiB) Vist 928 ganger

#14832  av MRQuoc

damn.. du trenger å jekkes ned noen hakk tror jeg! .. :D :shock: :D :D

http://motorimport.dk/tuning.htm .. sjekk her MkJ

#14833  av Mr2 Mk2

du kan ikke be meg jekke meg ned å så vise meg en slik side!SMØR PÅ FLESK D!Hehe neida,seriøst skal ikke bli "tøffen" i gata nå...Trokke nok heller folk skriker WOW se der er Jostein "sjefen" uten lappen å greier :roll:
Men er litt i skyene nå ja,hehe..Men hvem kan klandre meg for det..

#14837  av Erlend

Må gratulere, jostein! :) Husk å høre på hva Chris har å si nå da...synes det hørtes veldig fornuftig ut.

Ellers så ser jo interiøret ganske flott ut, men de tidligere eierne ser ikke ut til å ha vært entusiaster akkurat ;) (tenker på injection-merket bak...)

Motoren må visst shines opp noen hakk, men det får bli en liten jobb for deg når bilen er din, right?

#14840  av Mr2 Mk2

hmm men er en del ting jeg ikke liker...
For det første han vil ikke ta den på Naf test,og for det andre han svarer ikke på meld om det game reg nr! :evil:
Jeg må jo sjekke opp,for alt jeg vet kan det være tyvgods...

Ingen ting er SIKKERT!tviler på at bilen blir min,det virker som det dukker opp så mye rart...

#14842  av Mr2 Mk2

Kremt :oops:
Vedlegg
er det dette man styrer med?
er det dette man styrer med?
DSC01107.JPG (31.04 kiB) Vist 909 ganger
DSC01106.JPG
DSC01106.JPG (57.64 kiB) Vist 909 ganger
Er det rust?;)
Er det rust?;)
DSC01101.JPG (52.36 kiB) Vist 909 ganger

#14843  av CelicaTurbo

det der var seriøst kjip rust :?

#14844  av Mr2 Mk2

Ja når det er så gale er det ikke en dritt å gjrøe med det,men var heldigvis bare på ene hjulbua da :?
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 15