TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• toyota vil ha kimi?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#148048  av one

Toyota bør først få F1 bilen til å fungere skikkelig,før dem kjøper en
fører til nesten 1000mill .

#148049  av doffy

one skrev:Toyota bør først få F1 bilen til å fungere skikkelig,før dem kjøper en
fører til nesten 1000mill .

Joda, er ikke den mest oppdaterte på formel 1, men det hadde jo vært interessant, er jo ikke uten grunn de kaller han iceman?!! :D

#148050  av one

Det er Juan Pablo Montoya som er kjent som iceman, av den grunn at
han er helt vill når det kommer til forbikjøringer.

#148051  av doffy

Joda han er nok ikke typen som trekker seg tilbake med kokt kakao han heller.. uansett gleder jeg meg som en hund til neste sesong :D

#148057  av CelicaGT

Gleda megogså til neste sesong. Har skjedd litt den siste sesongen, det er ikkje til å stikke under ein stol :-) , men hadde heller sett satsing på rally da dette er noke eg liker bedre å sjå på.

#148091  av cameleon

De kunne heller ha fått meg for 200mill...Skulle kjørt over all sans og samling jeg. Så hadde jeg endt opp med kallenavnet "Craaazy motherfucker"!
Kan høre kommentatorne...ooh...there goes the fender...oooOOOH there goes the bumper....daaaamn, he just made a shorcut over the gras...heees a craaazy motherfucker :P

#148100  av Zepticon

Er nok flere enn deg som hadde kjørt som F for 200mil...
Drukket et brett Redbull før start så hadde det blitt action :twisted: :twisted:

#148131  av doffy

cameleon skrev:De kunne heller ha fått meg for 200mill...Skulle kjørt over all sans og samling jeg. Så hadde jeg endt opp med kallenavnet "Craaazy motherfucker"!
Kan høre kommentatorne...ooh...there goes the fender...oooOOOH there goes the bumper....daaaamn, he just made a shorcut over the gras...heees a craaazy motherfucker :P

aaaaaaaaand there he got fired, now with debt on 200mill :P

#148142  av Elzin

harregud.. eg ska kjøra for di gratis eg...

#148221  av Kebab gud

de burde bruke de pengene til noe fornuftig .. som å redde saab eller no ..

FAEN HELLER!
*kjefte på GM*

(min oppgave er denne juletiden å kjefte på GM i hver eneste post jeg skriver på hvert eneste forum)

#148229  av lexusmann

øhhhh...javel?????? og hvorfor det, om jeg tør spørre?? :?

#148234  av celicat23

Finner det ganske ironisk å sitte se formel 1 på tv med fart og spenning. Og så gå ned til en toyota forhandler, og se på bilene de selger.
 #148867  av janka7

Kimi er min helt... Henger bilde av ham over sengen min faktisk :wink:
Men tror det ville bliktt action hvis Valentino Rossi kom over til f1. Noen som har hørt noe mer om det? (var snakk om at han skulle over til enten rally eller f1... Men jeg er for lat til å sjekke selv:p)

#148942  av jumbo

one skrev:Det er Juan Pablo Montoya som er kjent som iceman, av den grunn at
han er helt vill når det kommer til forbikjøringer.
Nå er det å kjøre som en villmann 100% det motsatt av å stemples som en iceman, men men :wink: