TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Coca-cola Bilen :D og noen feite artic trucks! :D

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #145694  av Johansen

Sitter å ser ut av vinduet, plutselig ser jeg en coca-cola lastebil med masse sånne lys sånn som på reklamen... ganske svær bil med masse lys:o :D tipper jeg skal dra ut snart å ta bilde av saken :D

Legger inn bilde av lysmonstre senere idag:D
Sist redigert av Johansen den 18 des 2005 16:04, redigert 1 gang totalt.

#145721  av Johansen

hmm, ingenting så lenge man står iro ? :D er det ikke sånn det er ? :D kom en feit artic truck også når jeg kjørte forbi der isted.. jeeeses den va svær så sto det coke over hele bilen så å si :D steike tøff:D

skal se om æ får knipsa litt bilda av den å ;) har tatt av lastebilen nåh ;) legger ut senere idag når jeg kommer hjem fra jobb:D

#145747  av Andreazz

Husker en jul for noen år tilbake i Bodø da Cola-lastebilen stod parkert på kaien ved nordsia av Glasshuset. Problemet var at parkeringsplassen var islagt å den lange snutelastebilen med henger sklei sidelengs når den skulle dra.. Ble et sabla styr med Viking bil, strøing og kjetting for å få bilen ut igjen!
Julestemningen blir ikke den samme uten Cola-lastebilen :D

#145758  av Johansen

Kan stemme :D var å kjøpte en kasse cola av den nå nettopp :D:D 110 kr for 10 flasker ble det vell :D ikke så ille deT;)

#145777  av Sven

Koster det samme på Rimi her :P

#145809  av @lpher

Denne her mener du? :)
Vedlegg
01270001alt01.jpg
01270001alt01.jpg (186.29 kiB) Vist 1300 ganger

#145813  av Andreazz

Der har vi`n ja :P

#145822  av FireFox

:shock: det er jo akkurat den fra reklamen jo! :)

#145824  av Rolla_RS

Det er tydeligvis flere da, for denne ble observert i Loddefjord i Bergen i går.

Bilde

#145838  av Johansen

Jepp er den :) :) :) fant ikke kabeln til kameraet.. tror den ligger i bodø :D så kan hend jeg legger ut noe bilder iløpet av helgen ;) Var forresten en chevrolet den coke bilen jeg så :D ganske feit med 4 svære lykter på taket i chrome :D

Men nå er det kveld :D

#145846  av RedCelica

Vil ha en i Stavanger ! :o

#146787  av Johansen

Dere har bare en dårlig lastebil :D sjekke denne! :D fant kabeln nå! :D
Vedlegg
DSC01654.jpg
DSC01654.jpg (145.59 kiB) Vist 1263 ganger

#146791  av Svinball

Artic Trucken da?????

#146796  av Johansen

ble dårlig med den;\ ble ikke noen bilder som kom ut.. enten var jeg en dårlig fotograf eller så var bare kameraet litt for dårligt.. Står en artic truck like ved jobben her.. kan sikkert få et bilde av den hvis det er interesse for det? :D