TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gran Turismo 4 til xbox?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #143025  av oleb

Finnes gt4 til xbox, eller er det ps2 jeg må kjøpe meg for å spille det?

#143027  av Morten

Finnes kun til PS2... :wink:

#143091  av oleb

heh, jaja. har ikke noen av delene. får prøve å finne meg en brukt ps2 da, for det spillet der skal jeg ha! 8)

#143143  av Mr2 Mk2

oleb skrev:heh, jaja. har ikke noen av delene. får prøve å finne meg en brukt ps2 da, for det spillet der skal jeg ha! 8)
Forza er jo sååå mye bedre,hater de forbanna "kontraene" på gt4. :roll: Og på gt4 om man trimmer en supra til maks tar av antispinn er man fortsatt heldig om man klarer hjulspinn,selv ved bråstart :roll: hipp hurra for gt4 :evil: Håper en evt 5`er blir mer lik 3`ern :)

#143213  av jsun

Jostein skrev:
oleb skrev:heh, jaja. har ikke noen av delene. får prøve å finne meg en brukt ps2 da, for det spillet der skal jeg ha! 8)
Forza er jo sååå mye bedre,hater de forbanna "kontraene" på gt4. :roll: Og på gt4 om man trimmer en supra til maks tar av antispinn er man fortsatt heldig om man klarer hjulspinn,selv ved bråstart :roll: hipp hurra for gt4 :evil: Håper en evt 5`er blir mer lik 3`ern :)
Ehh... HÆ!!
Jeg har da trimmet en Supra til grensen, og uten elektronikk, er det jo ikke annet ENN hjulspinn :wink:
Måtte trimme den ned, for å ha bedre kontroll ved "Drifting" 8)

#143473  av chris

Gran Turismo serien kommer nok aldri til å dukke opp på Xbox :)