TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gi en lyd om du vet om en mr2 mk1 til salgs..

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#13868  av Mr2 Mk2

no e det en eller anen galning som visstnok vil kjøpe min bror sin for 30k!

#14044  av Mr2 Mk2

fikk akkurat melding av han med mr2 en i fredrikstad..Ettersom han ikke har svart på meldingene jeg har sendt i det siste...
Han har visst akkurat tatt nye bilder,mmm :D så da får jeg se..

edit:Ja da var bildene lagt ut,synd det er så jævli dårlig kvalitet..
Vedlegg
r0300006.jpg
r0300006.jpg (42.58 kiB) Vist 1369 ganger
looks good...
looks good...
r0300004.jpg (44.08 kiB) Vist 1369 ganger
hm ser vel grei ut?
hm ser vel grei ut?
r0300001.jpg (44.4 kiB) Vist 1370 ganger

#14057  av CelicaTurbo

jaja, bildene var nå bedre men det var fremdeles rimelig dårlig.. du ser ihvertfall fronten bedre da..

#14085  av mk1 black limited

Er det nevnt at det ser ut til å være en US-import, og sikkert katalysator med mindre hk enn 'norske' biler?

#14088  av mk1 black limited

Har kikket gjennom bildene en gang til, og det er definitivt en US-modell:

- Markeringslys foran og bak på sidene
- km/h og mph på speedometeret
- høytsittende bremselys i spoileren
- AC
- 'brä' på fangeren foran

De 3 sistnevnte er bare en indikasjon, men jeg er 100% sikker på at det er en US-modell. Få tak i reg.nr. og/eller chassisnummer, så kan du sjekke med biltilsynet når den er registrert. Har chassisnummeret AW15 i seg er det en US-utgave.

Gjetter på at det er den som gikk oppe i Trøndelag for noen år tilbake.

Forøvrig synes jeg bilen ser meget sliten ut. Nei - finn deg en annen bil, Jostein!

#14092  av Mr2 Mk2

Takker så mye for at du opplyste meg om det,ante ikke det selv..
Jeg spurte om det var 124`hesteren da sa han jada det er det...Men han hadde ikke mye peil tror jeg...Litt kjipt dette var igrunn ganske innstilt på å kjøpe den.. :(

#14097  av Amund

katalysator hadde jeg på min -88 modell også, den kom fra sveits. Men katalysatoren "forsvant" merkelig nok når jeg monterte janspeed... hehe :wink: kanskje derfor jeg merket så stor forskjell?

Ellers så er det vel lurt å satse på noe nermere, og litt bedre? enten det eller slenge inn et skambud?

#14098  av Amund

det med at den så sliten ut, har vel kanskje noe med at den nok ikke har vvasket\polert på en stund?

#14099  av Mr2 Mk2

hmm....Det eneste er at den der virket for MEG ganske grei utvendig og slikt.syns den virka helt grei jeg,men hadde ikke skadet med bedre bilder da :roll: ..Og det er ikke lett å finne noe i nærheten det er dte som er problemet :? Skal man ha en strøken må man opp i en 50.000 +-10.000,og det er jeg ikke villig til å betale...Litt småplukk tåler jeg,skal jo bli bilmekaniker så da svarer det seg å fikse det selv(ikke alt da)..
Har forresten ikke brydd meg noe særlig om det er t-tak eller soltak til nå..Men nå har jeg fått smaken for t-tak,men for all del er åpen for takluke/soltak også..(men Amund prøv å få fatt i han med den svarte som skulle selge da!er meget interisert.)

#14104  av Mr2 Mk2

kom i kontakt med en i fredrikstad som kunne se på den for meg,det er vel storartet..Så noen hotte tips om hva som må sjekkes?
Rust under og på hjulbuer såklart også på innsiden av dørene osv,hvor slitt den er inni....evt feil mangler..

#14234  av MRQuoc

hvis han\personen har mulighet ; skru av skjørtene under døra ..
det er noe herk med akkurat rust der sånn... ! kanaler er vanskelig å få tak i spesiselt GTT-kanalen som har hull i seg, med mindre du ikke ønsker å borre selv..
jeg vet ikke om det er den samme kanalen som Corolla GTI , men den ligner ganske bra på det.. og som jeg mintes i farta nå..

Kjøpte jeg den siste som var på lager Norge ifjor sommer :D
kan ikke huske om det var den siste GTI kanalen han snakket om , men han sa jeg var MEGET heldig som fikk den...!

#14236  av MRQuoc

Vel , jeg kan ta en kjøretur fra Drammen en kveld , hvis du ønsker det Jostein.. , sitter med en veldig god kamera og hvis du vil ha 4mb bilder.. får jeg desverre bare 4 stk .. (16mb minne bare) .. men jeg kan ta over 240 bilder med den laveste , :)

4-girsCorolla kommer seg fint til Fredrikstad :) (håper jeg)
jeg kan kanskje få lånt ett håndkamera ,og ta med i samme slengen :)

med mindre det ikke er noen andre som bor nærmere ..

-EDIT-

og som du vet kjører jeg ofte Bergen - Drammen

-EDIT-
60kb bilde 240stk
Bilde
316kb 45stk
Bilde

og de bildene er tatt på en standard kvalitet , jeg kan sette den til finest og da sluker det dobbelt minne , og bildene blir dobbelt så store i filstørrelse

#14276  av erling

MRQ skrev: og de bildene er tatt på en standard kvalitet , jeg kan sette den til finest og da sluker det dobbelt minne , og bildene blir dobbelt så store i filstørrelse
Glemt å barbere høyttaleren i det siste? :D

#14295  av CelicaTurbo

4Mbit er kanskje litt overkill, 2 burde gjøre susen om du bare knipser ok nærmt.. og kan du sette kvalitetsgraden ned så gjør det pga at det har utrolig lite å si på det endelige resultatet uansett men har ganske mye å si på størrelsen bildene tar i minnet på kameraet :)

#14307  av Mr2 Mk2

ey det hadde vært supert quec!
Kan pm e deg om det blir aktuelt,så får du adresse og slikt..
Hadde jo vært helt genialt med,bilder vil heller ha flere bilder med grei kvalitet en 2 SUPRE bilder hehe...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 15