TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Eksosbutikker i trondheim!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #140948  av oleb

Jeg vurderer å ta meg en spontan heisatur til trondheim i helga for å besøke litt kompiser og slikt. Jeg tror jeg vil kombinere denne turen med å stikke innom noen plasser der de kan hjelpe meg med ny bakpotte til celicaen. Så spørsmålet går til dere trøndere om dere kan gi meg noen tips på noen gode forhandlere som fører eksosanlegg/bilrekvisita osv?

- Ole B.

#140950  av Master

Svendsen eksos ved omkjøringsveien. Nabo til Mercedes, McDonalds og forresten Bilradiospesialisten :D

#140953  av oleb

ah! Flotters! Da skal jeg ta meg en tur innom bilradiospesialisten også! :)
Kanskje jeg får øye på supraen til alpher ;)

#140956  av cameleon

oleb skrev:ah! Flotters! Da skal jeg ta meg en tur innom bilradiospesialisten også! :)
Kanskje jeg får øye på supraen til alpher ;)
Vent deg en skitten bil da :mrgreen:

Eller har du vasket den i det siste alf? :mrgreen:

#140963  av oleb

heh, har lite å si. min bil er helt nedsota!

#140975  av Kaizern

Hvis du skal til Svendsen så må du vel bestille time....... ??

#140981  av oleb

Har bestemt meg for at jeg ikke gidder å dra. Skal heller vente til uti desember sånn at jeg har råd til å skifte ut hele anlegget. Men svendsen it is. Hadde en liten telefonsamtale med dem i sted ang priser og sånt, makan til bra service skal du lete lenge etter!

#141054  av chris

oleb skrev:Har bestemt meg for at jeg ikke gidder å dra. Skal heller vente til uti desember sånn at jeg har råd til å skifte ut hele anlegget. Men svendsen it is. Hadde en liten telefonsamtale med dem i sted ang priser og sånt, makan til bra service skal du lete lenge etter!
Du har med å komme innom bilradiospesialisten og hilse på meg og @lpher ja :D

#141123  av oleb

chris skrev:Du har med å komme innom bilradiospesialisten og hilse på meg og @lpher ja :D
Deal! Jeg er på utkikk etter ny sub! :)

#141259  av chimp

Mulig jeg kan hjelpe deg med ny eksos også.. Så lenge du ikke skal ha noen form for effektanlegg eller noe sånt? Selger bosal her i gården ;)

#141308  av oleb

Det jeg er på utkikk etter er 2,5" fra katalysator og bak + en litt grommere bakpotte. Driver du firma?