TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Oppfordring: Oppdater profil og galleri

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #140464  av kghaas

Etter å pådratt meg influensa(ikke Fulevarianten) så har jeg mellom svettetoktene sett på en del av dere andres biler, og det er veldig mangelfult med bilder og beskrivelser i profilene.

Jeg oppfordrer alle til å skrive litt mer om kjærledeggen, samt å legge ut bilder. En dag er DU syk, og ønsker å se litt på hva andre driver med.

Kom igen folkens!

#140510  av CelicaTurbo

Godt iniativ! (men jeg flyttet diskusjonen fra MR2 til småprat ;) ). Jeg minner forøvrig på at for å få bilder på deres bilside må dere laste dette opp til deres eget personlige Album, dvs, se "Album" linken i menyen øverst på forumsidene og ta det derfra ;)

#140512  av celicat23

Holder det ikke med "show & shine" forumet?

#140519  av Kjelliken

celicat23 skrev:Holder det ikke med "show & shine" forumet?
:roll: vil tro det er profilen det er snak om her så den er altid geri og gå etter lettere og finne biler av folk side biler der enn å lete eter poster de har lagt ut. :wink:

#140520  av sigheri

Kansje dumt spørsmål, men hvor legger du bilder til det personlige galleriet? :roll:

#140524  av Castrol

Trykk på "album" linken i menyen øverst og deretter linken "your personal gallery", så trykk på knappen "upload pic" for å laste opp et bilde til ditt galleri. :)