one skrev:komedien her er dette: skolegutter og andre unger eller ungemannfolk som prøver å overgå hverandre med BMW E30,gammel mr2,gammel celica
og alt annetgammelt søppel som ikke duger til en dritt. Drifte med en orginal MR2 eller en BMW 325 med STOR bakpotte hehehe patetisk. Har selv hatt BMW coupe(E21.E30 og E36)320I alle sammen. Det er en ting bmw coupe ikke er laget for(dette gjelder ikke M3) og det er svinkjøring.BMW er en autobahn bil. Like behagelig i 200 som i 60. At det er bare pakkiser som kjører bmw er også bare tull.
Flere nordmenn kjører dette merke.
Når det gjelder toyota så er det nesten det samme.
MR2 og celica uansett årsmodell er sportye biler, men der stopper det.
SPORTS bil vil noen kalle sin kjære MR2 som er påkostet masse med stereo,krommfelger og masse glassfiber,men det er FEIL.
Det hjelper lite om en gammel bil har fått ny lakk og ellers ser ut som ny innvendig.
Tror dere virkelig at en gammel toyota eller BMW kan brukes som en
værsting bil?? neineinei Uvitenhet kan koste mer enn penger.
Eh...
Nå var jo MR2 fra Toyotas side laget for å være en fullblods sportsbil. "A production racer". å si at den er sporty men at det stopper der blir jo litt feil. Mange BMWer er sporty, men de er ingen sportsbil.
Som Autofil Larsen selv sa det når MR2 ble testet i autofil: Dette er en fullblods sportsbil!
Ingen har vel heller påstått at MR2 eller Celica er noen SUPER bil på linje med Ferrari eller Lamborghini. Men ekte sportsbiler er det definitivt, til tross for at det er en gammel bil.
en MR2 med 2 seter, Midtmotor over drivhjulene, bra vektfordeling og forholdsvis lett vekt kombinert med et stivt understell og stor motor. Er ikke det selve oppskriften på en sportsbil da? Ferrari bruker jo samme "oppskriften" på de fleste av sine biler... Jeg vil iallefall Når som helst påstå at den er mer sportsbil enn en helt vanlig BMW familiebil.
Bmwer flest er bygget for Cruising og Comfort... ikke for å kjøre gris med på bane.
Her er et utrag fra
http://www.mr2.com:
" With an experienced driver the '91 has
better rold holding capabilities. With its shorter arms, the car is
VERY responsive to all movements. It is ADVANTAGEOUS to have control
over the rear-end in or out. In corners the '91 holds MUCH, MUCH
harder than a comparably set up '93 suspension if IF you keep the gas
on. Let up once and the tail will wake you up and tap you on the
shoulder. My feelings with the '93 is that for the general public the
suspension changes were an improvement. SCCA drivers typically drive
the '91-92 models if they have a choice. I feel Toyota made the car to
fit the vision of a production racer. Realizing the general public
needs saftey built into their cars (because they aren't competent
enough drivers) Toyota made the suspension changes. "
Jeg er heller ikke enig i at vi nå er like gale som de sorte fårene blandt BMW folka. Vi sitter her nå og ler litt av påstander rettet mot bilene våre som åpenlyst er helt hinsides og direkte feil. Vi rotter oss ikke sammen MOT noen, vi bare ler kollektivt av de som begynte å mobbe oss i utgangspunktet. Vi går heller ikke ut på andre forum og plager BMW folk og rakker ned på dem kollektivt. Vi holder oss til vårt eget forum. Vi går ikke aktivt ut og mobber andre folk med andre merker slik BMW-fåret her har gjort.