TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Julen er her!?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #138559  av doffy

Da var årets første julebrus kjøpt inn.. bare meg som kjenner julestemningen brer seg innover landet? i midten av oktober :?

#138566  av GT_rider

er helt nifst.
Fant julemenn i butikken forrige uke.. :roll:
Begynner jo tidligere å tidligere hvert år. Snart er det vel butikkjul i august :lol: :lol:

#138571  av lexusmann

Jeg så diverse juleblader på coop her om dagen...syns det tar av, jeg... :x

#138578  av Neemi

Prøver så godt jeg kan å boikotte julemarsipan, blader, julebrus og alt sånt til sent sent i november for ikke ødelegge alt.
Blir jo bare verre og verre for hvert år jo.

Savner å være 10 år og ha jul og juleverksted og sånn i bare desember jeg :(

#138583  av hmsilset

Savner å være 10 år og ha jul og juleverksted og sånn i bare desember jeg :([/quote]

Savner julen når jeg var liten jeg også!!Så etter julenissen på julaften helt til jeg var 10 år jeg faktisk :P Nå gleder jeg meg kun til julekalenderen.Ei kasse pils :wink:

#138588  av Johansen

er jo ikke lenge igjen nå! is på veiene her i svolvær :o å jeg som skal over fjell osv idag med utslitte sommerdekk.. jaja får bare ta det medro :D

#138612  av conniew

skammer meg litt jeg.. har allerede lurt til meg en flaske julebrus..
pleier å vente til slutten av november eller starten av desember.. men er man tørst, så er man tørst.. *kremte*

#138615  av soarer

hmsilset skrev: Savner julen når jeg var liten jeg også!!Så etter julenissen på julaften helt til jeg var 10 år jeg faktisk :P Nå gleder jeg meg kun til julekalenderen.Ei kasse pils :wink:
Noen som gidder å sjekke å mye det vil koste å sende en kasse juleøl til Japan??? Pliiiiis. Noen som har gode kontakter i shipping eller fly-cargo-verdenen?? Pleier å ha en kasse juleøl som julekalender jeg. Da er det myyye kulere å glemme å åpne lukene, og så ta igjen det tapte :lol:

#138617  av chris

conniew skrev:skammer meg litt jeg.. har allerede lurt til meg en flaske julebrus..
pleier å vente til slutten av november eller starten av desember.. men er man tørst, så er man tørst.. *kremte*
Samme her :P

#138629  av lasse

soarer skrev:
hmsilset skrev: Savner julen når jeg var liten jeg også!!Så etter julenissen på julaften helt til jeg var 10 år jeg faktisk :P Nå gleder jeg meg kun til julekalenderen.Ei kasse pils :wink:
Noen som gidder å sjekke å mye det vil koste å sende en kasse juleøl til Japan??? Pliiiiis. Noen som har gode kontakter i shipping eller fly-cargo-verdenen?? Pleier å ha en kasse juleøl som julekalender jeg. Da er det myyye kulere å glemme å åpne lukene, og så ta igjen det tapte :lol:
Eller sprekke og åpne alle "lukene" på en gang...

#138630  av TurboKnut

De sier at julemarsipanen kommer så tidlig fordi "DET ER NÅ DEN ER FERSK" !!!!... :shock:

Lever den og høstes i oktober???
Det er fint at man vet det, for da kan man plante den halvannen måned senere neste år.

#138637  av spkstrp

nå fikk jeg lyst på julebrus!!.. hmmf.. :P

#138640  av Hyperion

Sitter her selv med en julebrus fra Hamar Bryggeri.. Den er knall, men er som regel lei før November :roll:

#138642  av doffy

hmsilset skrev:Savner å være 10 år og ha jul og juleverksted og sånn i bare desember jeg :(
Savner julen når jeg var liten jeg også!!Så etter julenissen på julaften helt til jeg var 10 år jeg faktisk :P Nå gleder jeg meg kun til julekalenderen.Ei kasse pils :wink:[/quote]

Ja det er ikke uten grunn det er 24 øl i en kasse! :D

Apropos julekalender, så de faktisk selger de på lidl..

Julen varer helt til påske, så går det noen uker så er det jul igjen :?

#138657  av FireFox

Julemarsipanen var i endel butikker allerede i september :? er helt tragisk.. jula blir jo mindre og mindre spesiell.