TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sport Luftfilter = GØY!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#136915  av KK-ma70

Jostein skrev:
chris skrev:Jeg monterte Apexi åpent filter i går.. og forskjellen på GTi'en med og uten Apexi er ingenting det i forhold til forskjellen på turbo med og uten. Satan så mye mer lyd det ble, og man hører virkelig snurra jobber baki der :D Herlig :D

Off topic, men jeg monterte HKS dumpen i går også.. snakk om å tiltrekke seg oppmerksomhet da :P
Kan ikke de med Mr2 turbo få et eget forum? :evil: Tenke litt på de stakkerne som puffer rundt i en vanlig GTI :roll:
Du får se det positive i det. For å kjøre trenger han pustehjelp :D , det gjør ikke du :wink:

#136975  av chris

KK-ma70 skrev:
Jostein skrev:
chris skrev:Jeg monterte Apexi åpent filter i går.. og forskjellen på GTi'en med og uten Apexi er ingenting det i forhold til forskjellen på turbo med og uten. Satan så mye mer lyd det ble, og man hører virkelig snurra jobber baki der :D Herlig :D

Off topic, men jeg monterte HKS dumpen i går også.. snakk om å tiltrekke seg oppmerksomhet da :P
Kan ikke de med Mr2 turbo få et eget forum? :evil: Tenke litt på de stakkerne som puffer rundt i en vanlig GTI :roll:
Du får se det positive i det. For å kjøre trenger han pustehjelp :D , det gjør ikke du :wink:
Så ikke ut som DU hadde så mye i mot det her om dagen gitt :lol:

#137363  av Rollaole

lexusmann skrev:Er dette noe å ha på min trøtte corolla 1,3??
Trøtt 1.3 liter? hva er det?

Hehe..
1.3 liter`n min vræler og puster den..
men hvis du har den 92-97 modellen er det greit og ta vekk begge de 2 "resonans" boksene, dem tar MASSE lyd..
Syntes den dro bedere også jeg men? heh :P

#137378  av lexusmann

Rollaole skrev:
lexusmann skrev:Er dette noe å ha på min trøtte corolla 1,3??
Trøtt 1.3 liter? hva er det?

Hehe..
1.3 liter`n min vræler og puster den..
men hvis du har den 92-97 modellen er det greit og ta vekk begge de 2 "resonans" boksene, dem tar MASSE lyd..
Syntes den dro bedere også jeg men? heh :P
Noe imot å vise hvor de sitter??Bilde? :wink:

#137382  av Magne_F

Jeg fikk omsider montert mitt PPE CAI rigtig i dag, og det ble nesten en vulgær lyd. Det er nesten så jeg vurderer om jeg har gjort det riktig.. :-)