TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Jan-Erik's film fra TS-OGN treff Dagali 05 endelig ferdig

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #136268  av jan-erik

Endelig har jeg fått rukket å gjøre denne ferdig. Ble på ca. 35 minutter. Inneholder litt fra kjøreturen til de 4 av oss som kjørte fra Oslo området, litt sosialt fra fredagskvelden (usensurert forøvrig....), stage drive kjøring (ca. 28 minutter, og har prøvd å få med så mange som mulig), samt en liten avslutning med filming bakover på taket av bilen til Markus av kjøring mellom campingen og flyplassen.

Fila ble på 380MB, og er i høykvalitets Divx. DVD blir sikkert lagd også, når jeg får tid. Høyre klikk og lagre som:
http://bilder.ts-ogn.no/contrib/Jan-Eri ... 20Divx.avi

Også postet denne i samletråden om video fra Dagali. Men kanskje ikke så mange som leser en gammel tråd der, så moderatorer får slette denne om dere vil, og kanskje endre subjektet i den andre post til oppdatert med ny fil?`

#136291  av Blueman

Beregnet tid som gjenstår: 11t 30min :shock:

#136292  av GT_rider

nedlastinga går ikke så fort nei :wink:
er nok flere enn oss som vil ha denne på pcen :)

#136294  av sleeper

ligger på en høy 12`r her jeg!! å hui og det går!
 #136295  av andre 1

samme her !!! er vel bare å smøre seg med tålmod det...

#136298  av ADHD:-)))

Hei!
Eg har låge på STABIL 11.5Kb i 2timer nå å hra komt til 11.5% ferdig !!!:-)

#136299  av Fredrik

9KB/s og 7 timer igjen... Så fort går det ikke, nei :P

#136302  av celicat23

Skulle til å klage over 30 kb/sek jeg da, men ser at jeg er av de heldige her :) 1 time igjen...

#136303  av sleeper

nede i 10.9 jeg..

#136306  av donk2k

ligger stabilt på 7.3 kb/s jeg...

#136309  av GT4 CS

13 timer og 10 min igjen :D

#136318  av Grøndis

Da var filmen ferdig

konge film av jan erik detta, fått med litt av alt, turen opp, festen før den store dagen å ikke minst all kjøringa. :)

#136319  av mk1 black limited

Hør her - kan ikke bare alle dere andre stoppe nedlastingen så jeg kan få lastet den ned litt fortere? :twisted:

Men seriøst, bare jeg får den ned kan jeg legge den ut til nedlasting på en litt raskere linje.

#136334  av tojo

Venter i spenning! :D
"Bare" 8timer igjen. men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. :wink:

#136339  av w-master

Jah, det går ikke fort akkurat... 8.1kb\s og 10 timer å 28 min igjen :?
Har det gått på maks så skulle jeg ha hatt 500kb\s ca.. :twisted:

Menmen, den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves eller noe :D