TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Tilbake fra Nürburgring!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #134483  av mk1 black limited

Da er vi tilbake etter årets tur til Ringen, og her er resultatene! ;-D NB! Til tross for at jeg kjøre Elise er det da en del biler av Toyotaer her også...:-) For ikke snakke om 3 Zondaer, på samme sted!

Bilde
Bilde

Bilder:
http://linjin.mine.nu/gallery/Ringen2005

Video fra mine runder i Elise:
http://linjin.mine.nu/video.htm#Ringen200z

Jeg kom meg da ned på 8:57 (lap 16), til tross for veiarbeide i Adenauer Forst på den runden... Med korreksjon for dette ble beste rundetid ca. 8:52, noe jeg er meget fornøyd med.

#134507  av Speeder

Der var det mye fint å se gitt!

Senket rundetidene mye fra sist gang med Elise også :!:

#134527  av Monster Evo`n

8.52 på rundetiden..

Hvordan var banen synes du?
Jeg har planer om å ta "Monster" Evo`n til ringen våren 2006!
Jobber litt med en plan om å lage en 40min dokumentar
av dette...

Hvar det mye trafikk på banen?? har du mye erfaring med banen
fra før?

#134528  av Monster Evo`n

BilOgStyling skrev:8.52 på rundetiden..

Hvordan var banen synes du?
av dette...

Hvar det mye trafikk på banen?? har du mye erfaring med banen
fra før?

#134532  av jan-erik

Jeg blir med neste år Jørn!! Ser virkelig fristende ut fra bildene, så mye rått samlet på et sted. Den var ikke norsk den 996 GT3 RS'en? Jo har vel en slik? (EDIT: Så litt lenger ut de få bildene... at den ikke var norsk registert, samt at det var totalt 3 stk GT3 RS'er). Ellers imponerende beste rundetid. Har ikke fått hentet ned videoene enda, men gleder meg til å se de. Noen filmer med litt tøff kameraplassering?

#134540  av mk1 black limited

BilOgStyling skrev:Hvordan var banen synes du?
av dette... Hvar det mye trafikk på banen?? har du mye erfaring med banen
fra før?
Det var vel 5 året på rad vi var der nede nå, så ja, jeg kjenner banen relativt godt. Likevel tar det noen runder hvert år før man 'kjenner seg igjen'. :-)

I helgen var det sykt mye trafikk - brukte 20-30 minutter på å komme _av_ banen! Ukedagene var myyyye bedre. Så vi brukte helgen mest til å gå rundt og fotografere og se på alle de sinnsykt rå bilene som alltid dukker opp.

Mye engelske Evo'er der nede i helgen, en av dem røyk ut og modifiserte fronten litt - en slik engelsk spesialutgave - FQV 400 elnsnt.

#134542  av mk1 black limited

jan-erik skrev:Jeg blir med neste år Jørn!! Ser virkelig fristende ut fra bildene, så mye rått samlet på et sted. Den var ikke norsk den 996 GT3 RS'en? Jo har vel en slik? (EDIT: Så litt lenger ut de få bildene... at den ikke var norsk registert, samt at det var totalt 3 stk GT3 RS'er). Ellers imponerende beste rundetid. Har ikke fått hentet ned videoene enda, men gleder meg til å se de. Noen filmer med litt tøff kameraplassering?
Hadde vært kult om du ble med - hadde med en Impreza-eier som 'førstereis' i år, han koste seg glugg i hjel. :-)

Vedr. GT3RS'er - det er _ikke_ bilen å komme med hvis man skal ha oppmerksomhet i depotet, det formelig kryr av dem der nede! Hennings alu Caterham fikk mye mer oppmerksomhet...:-)

Alle videoene har samme kameraplassering, av den enkle grunn at det egentlig er forbudt å videofilme eller fotografere fra bilen. :twisted:

#134555  av Monster Evo`n

mk1 black limited skrev:
BilOgStyling skrev:Hvordan var banen synes du?
av dette... Hvar det mye trafikk på banen?? har du mye erfaring med banen
fra før?
Det var vel 5 året på rad vi var der nede nå, så ja, jeg kjenner banen relativt godt. Likevel tar det noen runder hvert år før man 'kjenner seg igjen'. :-)

I helgen var det sykt mye trafikk - brukte 20-30 minutter på å komme _av_ banen! Ukedagene var myyyye bedre. Så vi brukte helgen mest til å gå rundt og fotografere og se på alle de sinnsykt rå bilene som alltid dukker opp.

Mye engelske Evo'er der nede i helgen, en av dem røyk ut og modifiserte fronten litt - en slik engelsk spesialutgave - FQV 400 elnsnt.

Høres bra ut!
Jeg har planer om å være der nede noen dager slik at jeg kan lære banen å kjenne.. Greit å vite at uke dagene er mindre mas en helgene..

DU sier at det ikke er lov med filming..
Men jeg ser mye videor fra biler og bane! Er det noen som står å følger med hver enkelt bil?

#134561  av Anders gullstein

Utrolig tøft! Bare det å se de bilene er verdt turen. Jeg håper økonomien har snudd til neste år, da har jeg lyst til å slenge meg med. Har ikke hatt skikkelig ferie på evigheter. En uke her slår hvilken som helst sydentur lett :wink:

#134632  av Johnny_Bravo

Enig med posten over meg. dette er noe til ferie det :)

#135333  av mk1 black limited

BilOgStyling skrev:DU sier at det ikke er lov med filming..
Men jeg ser mye videor fra biler og bane! Er det noen som står å følger med hver enkelt bil?
Jepp. Men de stopper sjelden andre enn de som åpenlyst har kamera montert i bilen.

#135377  av spkstrp

ja høres herlig ut :) men med skral økonomi og en sjef (dama ja) som bare vil til syden så virker det foreløpig heller dårlig :P