TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 10 utsagn...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #135095  av @lpher

man helst ikke vil høre av en UP-betjent :D

1) Relax, the handcuffs are tight because they're new. They'll stretch out after you wear them awhile.

2) If you take your hands off the car, I'll make your birth certificate a worthless document.

3) If you run you'll only go to jail tired.

4) So you don't know how fast you were going. I guess that means I can write anything I want on the ticket, huh?

5) Warning! You want another warning? OK, I'm warning you not to do that again, or I'll give you another ticket.

6) The answer to this last question will deterine whether you are drunk or not. Was Mickey Mouse was a cat or dog?

7) Yeah. We have a quota. Two more tickets and my wife gets a toaster.

8) Now, how big were those two beers?

9) No, sir, we don't have quotas anymore. We used to have quoatas, but now we're allowed to write as many tickets as we want.

10) You don't think we give pretty women tickets? You're right, we don't, now sign here ...

#135100  av hmsilset

Hehe,glad jeg er i norge jeg!Ser aldri politi jo

#135117  av Blueman

hmsilset skrev:Hehe,glad jeg er i norge jeg!Ser aldri politi jo
De er dær når du minst venter det :shock:

#135125  av @lpher

Kjørte forbi onkel i sølvfarga WRX istad jeg...så joda...de det finnes UP i Norge også :D

#135132  av Anders gullstein

De dukker alltid opp nåe jeg gjør noe ulovlig :roll:

#135133  av hmsilset

Anders gullstein skrev:De dukker alltid opp nåe jeg gjør noe ulovlig :roll:
Dukker alltid opp 5 minutter etter jeg har gjort noe teit... :P da er det lurt å kjøre skogsveier hjem

#135218  av FireFox

fikk 8000 spenn i bot av up for en stund siden :?

#135245  av FireWalk

FireFox skrev:fikk 8000 spenn i bot av up for en stund siden :?
da er vi to... sure penger... eneste som hjelper er å trimme mer! ;)

#135267  av FireFox

Hehe, mulig det :)

#135396  av Kjelliken

:roll: Politiet er jo over alt her da. Dere har tydligvis ikke vært på Askøy.
Hvor politiet er uten nesten vær dag og har kontroll.

Men så har vi jo han ene her da som faktisk helt sikkert sover med lazeren under puten hver natt.... :evil:

#135399  av @lpher

Kjelliken skrev:
Men så har vi jo han ene her da som faktisk helt sikkert sover med lazeren under puten hver natt.... :evil:
Mindre farlig jeg da...som har en radarpistol liggende i hylla mi her :D
Har skutt mangt ett TS-OGN medlem med den gitt..blant annet på ACR i sommer :D Men...jeg gir ikke ut bøter jeg da :D

#135403  av chris

@lpher skrev:
Kjelliken skrev:
Mindre farlig jeg da...som har en radarpistol liggende i hylla mi her :D
Har skutt mangt ett TS-OGN medlem med den gitt..blant annet på ACR i sommer :D Men...jeg gir ikke ut bøter jeg da :D
Gir bare skryt og ikke bøter.. tenk om purken hadde vært likens :D

#135404  av FireWalk

det er jo litt betryggende også da på en måte :-) Når man akkurat har ranet en gammel dame på gata og man begynner å få litt kalde føtter og angst for å bli tatt, så kan man berolige seg med at alt som er av politi ligger nedi buskene langs den minst traffikerte og mest avsidesliggende veien som er, iført kamuflasjeklær, kvister på hodet, og med laserpistol i handa! :-) og de stikker ikke av fra den viktige jobben bare for å ta seg av ran av gamle damer f.eks. Jeg ranet jo 4-5 stykker i helgen som var. Var ikke en politimann å se noe sted. Derimot var jeg veldig påpasselig med å holde fartsgrensen når jeg kjørte hjem med ransutbyttet. Vil jo ikke risikere å gjøre noe VIRKELIG kriminelt! ;)

#135405  av Fredrik

FireWalk skrev:det er jo litt betryggende også da på en måte :-) Når man akkurat har ranet en gammel dame på gata og man begynner å få litt kalde føtter og angst for å bli tatt, så kan man berolige seg med at alt som er av politi ligger nedi buskene langs den minst traffikerte og mest avsidesliggende veien som er, iført kamuflasjeklær, kvister på hodet, og med laserpistol i handa! :-) og de stikker ikke av fra den viktige jobben bare for å ta seg av ran av gamle damer f.eks. Jeg ranet jo 4-5 stykker i helgen som var. Var ikke en politimann å se noe sted. Derimot var jeg veldig påpasselig med å holde fartsgrensen når jeg kjørte hjem med ransutbyttet. Vil jo ikke risikere å gjøre noe VIRKELIG kriminelt! ;)
Jasså.. Du har blitt fornuftig du å :lol:

:mrgreen:

#135406  av chris

FireWalk skrev:det er jo litt betryggende også da på en måte :-) Når man akkurat har ranet en gammel dame på gata og man begynner å få litt kalde føtter og angst for å bli tatt, så kan man berolige seg med at alt som er av politi ligger nedi buskene langs den minst traffikerte og mest avsidesliggende veien som er, iført kamuflasjeklær, kvister på hodet, og med laserpistol i handa! :-) og de stikker ikke av fra den viktige jobben bare for å ta seg av ran av gamle damer f.eks. Jeg ranet jo 4-5 stykker i helgen som var. Var ikke en politimann å se noe sted. Derimot var jeg veldig påpasselig med å holde fartsgrensen når jeg kjørte hjem med ransutbyttet. Vil jo ikke risikere å gjøre noe VIRKELIG kriminelt! ;)
Værste er jo... at det er sånn det funker..