TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Det GÃ…R Ã¥ fÃ¥ plass til litt av hvert bak i Supran! :D

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#131168  av Kjelliken

8) må du så må du så enkelt er det :twisted:

#131186  av mr2die4

Det er derfor det bare blir byttet to og to dekk på min :D

#131190  av jumbo

mr2die4 skrev:Det er derfor det bare blir byttet to og to dekk på min :D
Høres kjent ut, lol

#131241  av Mr2Nyter'n;p

2 bak i bag-rom, 2 inni bilen. GÃ¥r bra det :wink:

#131264  av spkstrp

Brukte å ha alle fire i passasjersetet på mr2n :roll:

#131274  av mr2die4

Mr2Nyter'n;p skrev:2 bak i bag-rom, 2 inni bilen. GÃ¥r bra det :wink:
Da kjører man ikke alngt altså.. :P

#131301  av Mr2Nyter'n;p

hehe.. åffer tror du man har spoileren bak der a? :D Festepunkt for lastestropp det vett.. Ehm.. :) Men den supraen der så litt mer praktisk ut ja..

#131461  av Th4 Ghost

Synes det så genialt ut jeg :D eliminerer desverre sjangsen for passasjerer, men det trenger jo nødvendigvis ikke å være en dårlig ting:D

#134805  av Johnny_Bravo

spkstrp skrev:Brukte å ha alle fire i passasjersetet på mr2n :roll:

WOW det er ikke ille. det hadde jeg aldri utsatt bilen min for. måtte du hakke ut deler av dashbordet da eller :lol:

#134916  av spkstrp

Johnny_Bravo skrev:
spkstrp skrev:Brukte å ha alle fire i passasjersetet på mr2n :roll:

WOW det er ikke ille. det hadde jeg aldri utsatt bilen min for. måtte du hakke ut deler av dashbordet da eller :lol:
hehe neida, men er sikkert mindre dimensjon på mk1 dekka vil jeg tro ;) gikk bare med vinterdekkene da :lol:

#134931  av Dalan

Hehe det var jo rene lastebilen i forhold til min :D
Vedlegg
trangt
trangt
Photo-0182.jpg (111.74 kiB) Vist 155 ganger

#135032  av 2r-e-rik

sjerp dere a!!! dere kan da ikke gjøre sånt... det der er jo mot alle etiske regler... jeg sa bare til fattern at han bare skulle dra å hente di vinter hjula til supra'n... han gjorde det han...
men egentlig burde jeg bare kasta di hjula... for den bilen er aldri vinter kjørt... å det skal den aldri bli heller...

#135046  av celicat23

2r-e-rik skrev:sjerp dere a!!! dere kan da ikke gjøre sånt... det der er jo mot alle etiske regler... jeg sa bare til fattern at han bare skulle dra å hente di vinter hjula til supra'n... han gjorde det han...
men egentlig burde jeg bare kasta di hjula... for den bilen er aldri vinter kjørt... å det skal den aldri bli heller...
Slapp nå av. Det er bare en bil. Hva er vitsen med å eie en bil, hvis du ikke bruker den til noe fornuftig?

Hahahahahahaha :)

Men, seriøst: ville vel pakket inn hjulene litt bedre ivertfall. Fete felger forresten.