TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ENDELIG!! Endelig kvitt Audien.. Ca impulsbytte av bil.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #134171  av Mr2Nyter'n;p

Hehe.. Vel.. Audien.. Kapittel for seg.. Lovd meg selv nå å aldri kjøpe no vag-produkt igjen.. Rett og slett gitt opp.. Sendte melding til en kar natt til i går og i går når fruen var ferdig på jobb kjørte vi Audien til Åndalsnes og bytta'n i en SVÆRT rå mafiajapse :wink: Av utstyr kan jeg nevne Cruise control, el vinduer/speiler, setevarme x 2, aircondition, digitale instrumenter og IKKE MINST... Justering av stivhet på dempere fra inni kupeen. Auto, hard og soft. Deilig :) Må si Mazda kunne lage biler i 85 ass.. 2.0i maskin som yter ca 120hk og såklart rwd :) Legger ved no bilder tatt av forrige eier..
Vedlegg
mazda5.jpg
mazda5.jpg (41.6 kiB) Vist 850 ganger
mazda4.jpg
mazda4.jpg (42.37 kiB) Vist 850 ganger
mazda2.jpg
mazda2.jpg (41.26 kiB) Vist 850 ganger
Mazda1.jpg
Mazda1.jpg (29.1 kiB) Vist 850 ganger

#134243  av lasse

Ã…Ã…Ã…Ã…HHH!!!
929 er tingen!

#134267  av Mr2Nyter'n;p

Hehe.. Heelt enig.. Er endel småplukk men ettersom at dette er japse av beste årgang betyr ikke det at bilen ikke går.. Den rusler og går så pent atte.. Er SKITstolt av dette byttet :D

#134277  av TheStig

er det en HT ?

#134314  av Anders gullstein

Den er steingrom. 929 er tingen....absolutt rå vinterbil 8)

Hvor mange Audier kan skryte av den utstyrlista i 85 :lol:

#134316  av Dalan

Er det diffsperre på disse??
Satan det er grom vinterbil :D

#134323  av GT_rider

sikkert grombil, men stygg som tusan

#134325  av Kaizern

Stygg som tusan original, men en kompis av meg hel resturerte en bil av samme type, styling, felger og flammelakkering, Den ble grom, skal se om jeg får tak i bilder :lol:

#134326  av Apsis

ah, det er fett :D vippelykter og gode greier :D
Hadde bytta vectra'n mot den der anyday :P

Det må jeg si. Gromt!

#134361  av Master

Er det disse som har justerbar luftfjæring ? :D

#134362  av Mr2Nyter'n;p

Hehe.. Skal vi se.. Ja, det er en HT :wink: Og jeg troor det blir en grom vinterbil ja :D Er så glad jeg ble kvitt Audien mot denne. I noens øyne stygg, i mine øyne så HARRY at den er RÅ. :D Er ei ganske ok sperre på den. Prøvde ta no piruetter i stad og det funka fint. Spant på begge hjula jaffal. Eneste minuset er jo rust i bagasjerom. Med dette skal fikses. Tenkte smøre på sånn.. Rustbjørn der det er overflaterust. 2stk hull og der skal det sveises nye plater bare.

Skal eu-godkjennes innen 31okt, men tror ikke det blir store problemet. Har uansett en delebil stående om det sku være noe.. Vanlig 929 :wink:

Hatt bilen et par dager nå og må si jeg får oppmerksomhet med den.. Gubber som kommer bort og spør om amerikaneren min osv.. Haha.. Blir skuffa når jeg sier det er en japse tror jeg, menmen :lol:

#134363  av Mr2Nyter'n;p

Apsis: Kan da få tak i en sånn en ganske greit? Ligger noen tilsalgs.. :wink:

Og Master.. hehe.. Er justerbar fjæring her ja :D Demonstrert ca 1032ganger allerede.. Ber folk stå og rugge på bilen mens den står på soft, så switcher jeg til hard. Hehe.. Gøy :wink: Krenger godt på soft og på hard er det ca som å kjøre Mr2. :wink:

#134367  av Mr2Nyter'n;p

Og Kaizern.. Den 929en har jeg sikla på.. Peeen bil :D

Har 4 bilder av herligheten :wink:
Vedlegg
flammemazda4.jpg
flammemazda4.jpg (54.52 kiB) Vist 683 ganger
flammemazda3.jpg
flammemazda3.jpg (34.49 kiB) Vist 683 ganger
Flammemazda2.jpg
Flammemazda2.jpg (78.04 kiB) Vist 239 ganger
Flammemazda1.jpg
Flammemazda1.jpg (40.18 kiB) Vist 683 ganger

#134375  av Apsis

Hm, synes din var finere jeg ;)

#134377  av Mr2Nyter'n;p

Wow.. Takk :wink: Er endel plukk da.. Fangere som er provisorisk festet osv.. Men det er ikke så farlig. Viser at bilen har hatt et liv og det er sjarm :wink: