TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mini shoot, ST205&ST202. Og en liten S2000

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #132308  av Speeder

Ute og tok ett par bilder i dag av 2 småkvasse japser, og en litt mindre kvass :lol:
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Begge har 17" Felger
Bilde
Bilde

Coments..

#132323  av megetlei

Nydelige biler. Tøft at du fikk med forskjellen i eksteriørdetaljene
på t20.

megetlei

#132344  av Sven

Meget pene bilder.
Men det ser ut som om de har begge har krølla forskjermene på det ene bildet :twisted:

#132353  av Speeder

Sven skrev:Meget pene bilder.
Men det ser ut som om de har begge har krølla forskjermene på det ene bildet :twisted:
takk takk. Er vel litt begrenset hvor gode bildene kan bli, da man kjøper det billigste kamera i butikken

Hehe, ble litt spesiell effekt på det bildet ja:) :lol:

#132422  av chris

Hvah? Harru ikke skaffa deg propell under panseret ennå, speeder? :D

Stilige bilder.

Må si jeg har virkelig sansen for S2000 også :D

#132433  av Speeder

chris skrev:Hvah? Harru ikke skaffa deg propell under panseret ennå, speeder? :D

Stilige bilder.
Nope, har ikke blitt noe av det gitt.Økonomien har\er ikke helt enig med meg anngående noe slikt. Ikke det som står øverst på lista for tiden.

#132720  av FireFox

Fine bilder ja, har litt sans for s2000 jeg oxo :) selv om gt4 er drømmen da ;)

#133248  av GT4 CS

Lekkre bilder :) Og hva skal du med snurrert under panseret speeder? Bilen din går da som ei kule den :) Han stakkars mannen i den impresa wrx'n fra Rendalen griner nokk enda ;)
Trur jeg sivilpurken gjør og hehe

#133288  av Erik-Gt-4

hmmm.. senkesett tror jeg er tingen, stiller på lik linje med hi-lux gutta.

#133292  av Speeder

Erik-Gt-4 skrev:hmmm.. senkesett tror jeg er tingen, stiller på lik linje med hi-lux gutta.
hehe, kjekt med litt bakkeklaring på vinterstid da erik :lol:

#134484  av mk1 black limited

Ser ut som du holder bilen 'min' pent, Tore - hvor langt har den gått nå?

Vil ha Celica igjen...:-)

#134505  av Speeder

mk1 black limited skrev:Ser ut som du holder bilen 'min' pent, Tore - hvor langt har den gått nå?

Vil ha Celica igjen...:-)
Jada prøver på det:) Litt mere steinsprut er det på den da :? Men så bruker jeg den vel noe mere enn deg også. Har straks gått 205K nå :wink: