TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sindres gamle MR2

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #131177  av Neemi

Gjett om jeg ble overrasket da.......har jo hørt noen rykter her og der.
Sindres gamle mk1 har havnet her i området hos lillebroren til en kompis av meg jo :)

Måtte hilse pent på bilen når den var innom på Shell idag.
Snart helt klart for Supra nå Sindre?

#131224  av sindrejl

eller gt4 :P Bare håper Steffen også blir fornøyd med bilen da, men den gikk grovt billig :( Savner lille Marianne nå

#131225  av steffen karlstad

alt er relativt, er så mye små plukk på den som jeg har funnet som er tydelig når bilen ble tør i lakken at du burde nevt dette..
men som sagt sender deg en mail!

#131233  av sindrejl

steffen karlstad skrev:alt er relativt, er så mye små plukk på den som jeg har funnet som er tydelig når bilen ble tør i lakken at du burde nevt dette..
hmm? trukke det skal være noe jeg ikke har nevnt nei.. men bare send mail du :)

#131243  av @lpher

sindrejl skrev:eller gt4 :P Bare håper Steffen også blir fornøyd med bilen da, men den gikk grovt billig :( Savner lille Marianne nå
MÃ¥'kke feige allerede da?!! :D

#132108  av steffen karlstad

sindrejl skrev:
steffen karlstad skrev:alt er relativt, er så mye små plukk på den som jeg har funnet som er tydelig når bilen ble tør i lakken at du burde nevt dette..
vill bare nevne at sindre er en meget hyggelig selger, hvar bare litt små gretten når jeg så alle små feil på den men det ordnet seg!

#132117  av sindrejl

@lpher skrev:
sindrejl skrev:eller gt4 :P Bare håper Steffen også blir fornøyd med bilen da, men den gikk grovt billig :( Savner lille Marianne nå
MÃ¥'kke feige allerede da?!! :D
neida har ting på gang ;) men dessverre ikke supra :( :P

#132118  av sindrejl

steffen karlstad skrev:
sindrejl skrev:
vill bare nevne at sindre er en meget hyggelig selger, hvar bare litt små gretten når jeg så alle små feil på den men det ordnet seg!
takk :) går så bra så

#132198  av Th4 Ghost

steffen karlstad skrev:
sindrejl skrev:
Believe me, det er han hele tia ;D

#132217  av steffen karlstad

Th4 Ghost skrev:
steffen karlstad skrev:
sindrejl skrev: hmm? trukke det skal være noe jeg ikke har nevnt nei.. men bare send mail du :)
Believe me, det er han hele tia ;D
helt utrolig, girkassa på bilen røyk bare noen timer etter jeg kom hjem fra tronheim-oslo også spørt svært lite om det, bare ble enig om 50/50 betaling og legger ut penger. pengene inn på konto 5 min etter jeg fant en kasse med bestemt pris..
meget stort+++++ på forumet som medlem, selger og person..
spesielt etter jeg pruta den helt ned siden jeg egentelig er helt blakk..