Er litt morro å lese enkeltes innlegg på dette forumet fra tid til annen. Særlig firewalk's sine

Pga det står det samme i dem alle. hehe.
Jeg kan skjønne at man mister lit til rettsystemet om man blir sviktet selv, og man leser om det i avisene fra dag til dag, så blir man jo litt betenkt.
Det er ikke så ille å bryte en trafikkregel som enkelte vil ha det til. Det er ikke en gudsgitt gave at alle skal ha sertifikatet. Greit nok, prisen for å bryte en trafikklov er vel kanskje noe i høyeste laget, men de virkelige taperne i denne diskusjonen er de som såvidt tjener til livets opphold, og på en uheldig dag, opplever å bli stoppet i en kontroll. For dem er 7800,- jææææææævli mye penger, mens for min del, så ville jeg spurt om vedkommede tar kort.. Bare for å sette ting på spissen litt.. og da ender vi opp med følgende påstand: Det er de rike som tjener mest på å kjøre fort i trafikken, med sine sikre og raske biler, pga dem trenger ikke bry seg med bøter, da dem har råd å betale dem.
Og da, mine kjære venner, ender vi opp på lønnsnivået i landet.. noe som jeg ikke orker å gå inn på akkurat nå, men som en liten kuriositet, så tjener en ufaglært, uskolert djævel som meg rundt 300 000 i året, hvorpå min mor, som har jobbet i sitt fag i 20 år,og tatt x antall med kurs, tjener 280 000. Det ringer vel ikke noen bjelle hos enkelte?
90tallet ringte i stad....
De lurte på om folk enda bruker slike kitt,
de lo,
og la på...
Sture Vedal