TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gratulerer med dagen, skatten min!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#128939  av Mr2Nyter'n;p

Takktakk igjen :D

Over til gavene.. Dagens første gave fikk jeg av ei eller anna katte.. Kan kalle det styling kanskje, masse dyype laaaaange riper oppetter panseret og taket på bilen.. Håper noen overgår denna gaven i løpet av dagen da.. :roll:

#129121  av FireFox

Grattis med da\N :D

#129135  av Mr2Nyter'n;p

Der var dagen overstått og jeg må bare få takke enda en gang for gratulasjoner :D

Rart detta, men jeg føler meg hjemme på detta forumet med dere koselige menneskene.. Godt å høre til et sted :)

#129139  av FireWalk

Gratulerer med overstått! (Treg som vanlig jeg)

#129146  av sw20

grattis...

#129158  av bose

Grattis med dagen ja :D
 #129223  av kka

Ja Gratulerer med gårs dagen :lol:

KKA

#129381  av Neemi

Har feiret deg hele helgen så min gratulasjon kommer først nå ;)

HÃ¥per du hadde en fin dag!

#129416  av chris

Grattis med overstått :)

Kommer ikke til Trondheim igjen snart da? :)

#129426  av sindrejl

gratulerer med overstått :D Litt av en gave, men men :)

#129590  av Mr2Nyter'n;p

Oioioi.. Enda flere gratulasjoner :D :D :D "Gaven" ble litt bedre med litt intens rubbing eller hva det heter :wink: Trondheim ja.. Var der for noen netter sia.. Bare på impuls :wink: Tenker det blir en tur i veldig nær fremtid siden jeg skylder sindris no kr og har ett ikea-gavekort å bruke opp :) Må ikke glemme det viktigste da.. Sosialisere med ts-ognere hvis noen vil møte en slags fyr med en slags Mr2 da :D

#129640  av chris

Mr2Nyter'n;p skrev:Tenker det blir en tur i veldig nær fremtid siden jeg skylder sindris no kr og har ett ikea-gavekort å bruke opp :) Må ikke glemme det viktigste da.. Sosialisere med ts-ognere hvis noen vil møte en slags fyr med en slags Mr2 da :D
Vi planlegger jo et lite treff i nærmeste fremtid da :)