TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Og denne gangen var det min tur........Uheldigvis....

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #129477  av olemm

Da har jeg også klart det kjipeste som er, å kræsje :cry:

SÃ¥nn var det det gikk til:

Fredagsmorran litt over 0700 er jeg på vei til jobben, det regner som bare det og er ganske kaldt i lufta.
Så kommer det til et sted der jeg skal svinge inn til høyre, jeg feilbedømmer farta litt idet jeg skal til å svinge, og hjulene slipper foran, ikke noe hjalp, mr2`n sklei som en helt uansett hvor mye jeg prøvde og ratte og bremse..

Langs veien så står det selvfølgelig en Bmw E-46 stasjonsvogn, rett imot den sklir mr2`n, jeg står på låste hjul og deiser rett inni bak venstre-gjørnet på Bmw`en.

Bmw`en fikk ganske store skader, dytta høyrehjulet inn i fortauskanten så hele bakstillinga blei skeiv, også blei fangeren kvesta..

Bilen min fikk ganske store skader i fronten som, Frontfanger, tåkelys, radiator, panser, frontbjelken, og en godel mer...

Detta var ihvertfall sinnsykt kjipt :( , med tanke på at jeg hellakkerte bilen min for 2 månder siden, og den var dønn strøken, så i dag så har takstmann sett på den, så får jeg vel snart vite hvor mye jeg får igjen til å rette opp bilen for...

Ole Martin
Sist redigert av olemm den 06 sep 2005 17:49, redigert 1 gang totalt.

#129480  av kennethx

Huff, alle krasjer jo nå for tiden :( kondolrerer, håper møtet med forsikrings selskapet går greit ;/

#129482  av Neemi

Uff....leit å høre olemm.

Håper det ordner seg å best mulig måte.

#129488  av olemm

Ja jeg håper at alt går greit fremover med forsikringa...

Slenger ut noen bilder også
Vedlegg
Sånn var den før kræsjen
Sånn var den før kræsjen
DSC00961.JPG (107.92 kiB) Vist 138 ganger

#129490  av olemm

...
Vedlegg
Et til
Et til
DSC01145.JPG (104.07 kiB) Vist 139 ganger

#129491  av olemm

flere
Vedlegg
Et til
Et til
DSC01144.JPG (88 kiB) Vist 141 ganger

#129492  av olemm

...
Vedlegg
DSC01143.JPG
DSC01143.JPG (109.1 kiB) Vist 143 ganger

#129493  av olemm

...
Vedlegg
DSC01147.JPG
DSC01147.JPG (83.77 kiB) Vist 144 ganger

#129519  av lasse

Får vondt av å se det der :oops:
HÃ¥per det ordner seg

#129556  av Fredrik

lasse; Du er ikke aleine! :)

Kondolerer så mye, olemm!

#129577  av sw20

veit korleis du har det....
føler meddeg....

#129585  av Blueman

Kondolere!
HÃ¥per det ordner seg :!:

#129587  av FireWalk

huff.. ja jeg vet desverre også hvordan det der føles.. Men se lyst på det, bilen blir iallefall ikke kondemnert.. så du slapp jo fra det med skrekken.. så lenge det kan fikses så er det jo ikke verdens undergang.

Forresten: hvordan har du klart å få deg lite skilt fremme??

#129642  av MR2turbo

huff, synd å høre... :(
Uhell skjer, jo, men utfra bildene så syns jeg ikke det så ut som at det var så alvorlig med bilen.... Håper du var heldig.
Kan kansje hjelpe deg med noen nye karrosserideler for jeg skal ned til danmark i helega og innom egon... sånn hvis du vil spare litt der...

ring meg på 97024101, hvis jeg skal sjekke for deg...

#129705  av olemm

FireWalk skrev:huff.. ja jeg vet desverre også hvordan det der føles.. Men se lyst på det, bilen blir iallefall ikke kondemnert.. så du slapp jo fra det med skrekken.. så lenge det kan fikses så er det jo ikke verdens undergang.

Forresten: hvordan har du klart å få deg lite skilt fremme??
Du har pm :wink: