TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvem skal pÃ¥ Gatebil i dag? - Trondheim

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #124776  av _speedy

Kode: Velg alt
I samarbeid med Amcar og EMMA kommer Gatebil til Trondheim denne helgen (13 og 14/08 - 2005)! Vi oppfordrer alle med (og uten) bil til å møte opp! Her får du mulighet til å kjøpe Gatebil-filmer, klær og magazinet. Årets Gatebilbabe - Carina samt andre Gatebilbabes stiller selvfølgelig!

Gatebil magazinet skal teste rånestripa, samt knipse bilder av de grommeste bilene - muligheten er stor for å komme på trykk!

Emma avholder bilstereo konkurranse - hvor alle kan delta (se eget program på www.emmaweb.no). Amcar arrangerer Street Legal Dragrace og stor utstilling (se eget program på www.amcar.no)! Det er også mye annen underholdning i Trondheim denne helgen - blant annet VM i offshore!

Program lørdag:
Fra kl. 12.00 til 22.00.
Fra kl 18.00 til 24.00 har Amcar Street legal Dragracing.

Sted:
"streetmeetet" vil på lørdag avholdes ved Haakon VII gt. 4. Vi disponerer parkeringsplassen.

Program Søndag:
Fra kl. 10.00 til 16.00

Sted:
Parkeringsplassen foran City syd.

Info:
Stereokonkurransen starter kl 10, med innsjekk mellom 9.00 og 10.00. Det vil gis demonstrasjoner til publikum utover dagen.

Tips alle du kjenner!

Vi sees!
Og hvor er Haakon VII gt. 4? :mrgreen:

EDIT:

Fant det..
Bilde

#124780  av @lpher

Jeg skal stille på Gatebil/EMMA ihvertfall...for Rockford importøren :)

Are Ourom kommer for Clarion/Audiobahn-importøren...og har planer om å delta på street legal :D (fytti helv...hvor den bilen går nå!!! :D)
Mr. Hernes kommer og skal også kjøre drag :)

Anyone else? :)
 #124781  av @lpher

_speedy skrev: Og hvor er Haakon VII gt. 4? :mrgreen:

EDIT:

Fant det..
Bilde
History lesson: :D
Haaokon VII gt. var det faktisk nazistene som påbegynte under krigen for å bruke som flystripe...

#124782  av lasserj

jeg kommer også, (må bare vente til promillen gir seg)

#124802  av cameleon

Faen at jeg ikke kommer meg til byen i dag :evil:

#124837  av _speedy

Spørs om jeg rekker Street Legal nå...Skal ut å ratte 996 :wink: