TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ARG! drømmebilen til salgs nÃ¥r jeg ikke har penger!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #1216  av erling

arild skrev:Rå Toyota mr2 på mobile.de med greddy turbo og 3 generasjons 3sgte motor, elektronisk boost kontroll, Border stylingkit etc. 300 hk.. (er vel 247 hk standard? = 197000kr importert) .. snufs.. :cry:
Så litt fake ut den annonsa, merkli navn på selger og merkli lav pris. Det er endel køddeannonser på mobile, uten at eg skal si no sikkert om dette tilfellet. Uansett blir eg oxo litt lang i maska av alt detta turbopratet.. Eg og vil ha sånn som de andre barna har...

#1221  av CelicaTurbo

Fyren er nederlender og både navnet og postnummer/sted er sansynlig det (jeg studerte der et halvår). Prisen var litt lav da men det er kanskje mulig at han vil bli kvitt den fort? I tillegg er prisen lavere i nederland enn i tyskland, såpass at når nordmenn henter sine bruktbiler fra tyskland så gjør tyskerne det tilsvarende fra nederland. Hvorfor nordmenn da ikke henter flere biler fra nederland er kanskje et lite mysterium? Men men, poenget: når jeg var der nede var det almenn oppfatning at tyskere kjøpte nederlandske bruktbiler pga lav pris.