TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Racer Free Car Simulation

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#85691  av _speedy

RedCelica skrev:Speedy: Hehe, jeg fatter ikke. Jeg tok det der Extract, men da kom det bare en hel haug med filer å la seg på skrivebordet. Huff og huff, føler meg dum.
Når du velger Extract får du opp hvilke mapper du kan legge filene i. Velg mappen Racer --> Data --> Tracks eller Car..

#85703  av Fredrik

Et spørsmål til; Er det meninga at bilene skal fly/snurre rundt i lufta når man kræsjer? :S
Er litt kjedelig å måtte begynne på nytt hver gang man kræsjer....

#85705  av RedCelica

_speedy skrev:
RedCelica skrev:Speedy: Hehe, jeg fatter ikke. Jeg tok det der Extract, men da kom det bare en hel haug med filer å la seg på skrivebordet. Huff og huff, føler meg dum.
Når du velger Extract får du opp hvilke mapper du kan legge filene i. Velg mappen Racer --> Data --> Tracks eller Car..
Fatter det, men det går ikke. Kan bare Extrakte til skrivebordet, mine dokumenter osv... Ikke noe Racer...

#85710  av _speedy

Fredrik skrev:Et spørsmål til; Er det meninga at bilene skal fly/snurre rundt i lufta når man kræsjer? :S
Er litt kjedelig å måtte begynne på nytt hver gang man kræsjer....
Hehe...En liten bug i spillet det der.
Prøv: Shift+R :wink:
Sist redigert av _speedy den 31 jan 2005 23:05, redigert 1 gang totalt.

#85711  av _speedy

RedCelica skrev:
_speedy skrev:
Fatter det, men det går ikke. Kan bare Extrakte til skrivebordet, mine dokumenter osv... Ikke noe Racer...
Det skal være der en plass.. :roll:

#86240  av _speedy

Bump!
Noen som har prøvd spillet eller?

#119516  av cinco

sitter og tester nå, men mange ganger er kamera vinklene når man enten skal sitte inni eller bak bilen helt på trynet!

Det gjelder supraene, ferrai 308 og Toyota MR2 PR Design (2003) iallefall

#119534  av cinco

la inn den nyeste versionen nå, mr2`en så fin ut men funka ikke å kjøre med :P
men må ærlig inrømme at jeg ikke likte å styre med musa

#119557  av MR2turbo

Det er Tor arne hustvedt på forumet her som har laga både MR2'en og den Norske banen... ;)
Han er sikkert den rette til å hjelpe til med dette spillet... har vært en tråd om det her for et år eller to siden.. :)

#119973  av tbergstad

Pga. Usedvanlige rolige dager på jobben fikk jeg lyst til å teste denne simulatoren litt.. Men jeg får da ikke til å laste den ned? :cry: Noen flere som sliter med dette?

#119987  av Rallar

Prøv her http://www.computergames.ro/site/p/down ... 499/d.html Bare å trykk på download file i nede til høyre på siten. Så skal det komme opp et lite vindu hvor du velger mirrors så velger du Computergames isteden for offical page så skal det funke :)

#119990  av tbergstad

Hey!... Takker Rallar :wink: NÃ¥ fikk jeg lasta det ned. :lol:

#119998  av Levia

Det mest gøyale med dette spillet er simulatormulighetene. Med litt fiksfakseri så kan man få spillet til å støtte både ratt, pedaler, håndbrekk, clutch, manuelt gir etc. For ikke å snakke om at man kan lese fysikkdata ut ifra den slik at man kan lage ordentlig bevegelsessimulator...

Christian...

#120007  av tbergstad

hehe.. stilig.. Nå har jeg lagt inn norgebanen.. Og en supra.. Men sliter no jævlig med kameravinkelen.. Får gruble litt til