TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Er det verdt det? Styling+lakk+felger+interiør=rÃ¥ bil

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#119493  av cameleon

Om du venter til høsten med planene dine, så vil jeg nok tro at vi i trondheim kan hjelpe deg en del med bilen din. I alle fall noen av oss :) Kan sikkert være med deg å sjekke ut diverse ting og tang sammen med deg til bilen din :wink:

#119521  av Zepticon

Gjertsen skrev:17" definitivt. er redd 18 vil se for stort ut og kanskje subbe?

bilen din ville blitt bra selv med en annen farge, som f.eks den stylede blå..

lykketil, er ingen lett og billig sak du begir deg på nå;)
Hadde planer om 17" slik den er nå, men med eventuell bredding så vet jeg ikke om dem kan bli for små og liksom forsvinne slik som celicat23 sier. Amerikanerne bruker vell for det meste 17" eller 18", har sett noen med 19" åsså, men det ble for stort.
Den bilen der som er på bildet er opprinelig rød da. Bare jeg som har photoshoppet litt. Fargen skal være enda mørkere tror jeg når den kommer på bilen min!
cameleon skrev:Om du venter til høsten med planene dine, så vil jeg nok tro at vi i trondheim kan hjelpe deg en del med bilen din. I alle fall noen av oss :) Kan sikkert være med deg å sjekke ut diverse ting og tang sammen med deg til bilen din :wink:
Blir nok å vente lenger enn til høsten med det der... tidligst neste sommer da... Men liker å planlegge alt før jeg begir meg ut med et slikt prosjekt. Først skal jeg finne plass og bo og få meg jobb. Så får vi se hvor lang tid det går før jeg har råd til å style. Men takker ikke nei til hjelp. :D

#119527  av memo

den var fet forutenom panserscoop'et som bare så idiotisk ut.. min mening :)