TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gule tÃ¥kelys foran...

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#9920  av jumbo

Eh, nei Erling, jeg mente at Markus gjorde det på en greiere måte en det hvertfall jeg gjorde (og sikkert de fleste andre som har gjort dette)

#9926  av chris

turboman skrev:Det ble veldig bra.... Ble slik jeg hadde håpet på... Selv om, på vei til jobben idag, løfta plutselig hovedlyktene seg, selv om lysa sto på "park"... Slo av lysene, og tilbake til "park" igjen, så "la de seg ned, og forble nede...". Håper det var ett engangs-tilfelle...

Knut
Ikke at det har noen betydning i dette rare tilfellet, men har du klippet ledningen, sånn at hovedlysene vippes ned igjen når man slår de av, uten å slå helt av alt lys?

#9932  av turboman

Nei, har ikke klippet av noen ledning....

dvs.. slår jeg lysene helt på, må de helt av for at de skal gå ned. Slår jeg lysene ifra "på", til "park", så forblir de oppe selv om de ikke lyser...

I mitt tilfelle, kanskje jeg fikk "blunket" med fullt-lyset, da jeg skulle sette på blinklyset eller noe... Slik at lyktene vippet seg opp..

Er det bare å klippe av en ledning, mener du?

Knut E.

#9935  av erling

turboman skrev:

Knut E.
Sjå herog her.

#9953  av MR2turbo

jumbo skrev:Eh, nei Erling, jeg mente at Markus gjorde det på en greiere måte en det hvertfall jeg gjorde (og sikkert de fleste andre som har gjort dette)
vet ikke jeg.. har kun prøvd denne ene måten å gjøre det på :P
Men det spiller vel egentlig ikke så stor rolle hvordan man kommer frem til målet bare man får det til ;)

#119169  av BrennaRacing

erling skrev:
turboman skrev:

Knut E.
Sjå herog her.
Men gjelder dette bare biler som ikke har automatisk tenning av lys???
Jeg hadde tenkt til å utføre denne operasjonen jeg å, men så fant jeg ut at når jeg blinka med lysa så gikk de opp, også gikk de ned igjen når jeg var ferdig med å blinke