TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Lørdag kveld med bilen - bilder!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#116363  av celicat23

kaimagne skrev:250 for den der synes jeg var absolutt overkommelig! Ser jo ikke ut som den er slitt ut, akkurat... ;)
Iflg. toyota ble den en liten stund brukt som demo bil, før en eldre herre mann kjøpte bilen. Han solgte den så tilbake til samme forhandler, fordi bilen ble for vanskelig å komme inn og ut av. Deretter kjøpte jeg den. Den har hatt alle service hos samme forhandler, og har til dags dato kun gått 56.000km.

Jeg tar den kun ut når det er sol, fint vær, og jeg bare vil kose meg litt - så det er ikke mange flere km det kommer på den mens jeg eier den. De fleste gangene den taes ut fra garasjen så er det bare for å vaske støvet av den.

#116368  av Magne

Noen som har kontakter til noen blader/magasin? Denne bilen fortjener en forsideplass ett eller annet sted... :D

Må være trist å selge den da! :cry: Så fin som den er!

#116386  av celicat23

Magne skrev:Noen som har kontakter til noen blader/magasin? Denne bilen fortjener en forsideplass ett eller annet sted... :D

Må være trist å selge den da! :cry: Så fin som den er!
Hyggelig du sier det, men er nok ikke noe intressert i å ha bilen i noe blad. Bortsett fra motorbørsen, når den skal selges :)

Aldrig gøy å selge ett "prosjekt" som dette. Men...Kan ikke bare gjøre gøy ting heller desverre.

#116427  av kaimagne

celicat23 skrev:Men...Kan ikke bare gjøre gøy ting heller desverre.
Ikke? :shock: :shock:

Jeg lever etter følgende sitat fra Mark Twain:

"20 years from now you'll be more disappointed by the things you didn't do, than by the things you did. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbour, catch the trade wind in your sails. Explore. Dream. Discover."

Synes det er en passende leveregel jeg! :D

#116443  av aneriks

meget pen bil :)