TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Svart Celica pÃ¥ cruising i Strømmen. Celicat23 ??

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #113113  av egotrip

Var det deg jeg så nede ved storsenteret idag ?? :)

Prøvde å hilse ved å blinke med lysa men du ensa det ikke :p
Det var iallefall en strøken svart Celica :D

#113139  av celicat23

Var det du som kjørte en veldig lys blå carina e med orginalt toyota skjørte sett?

Regner med det var...

Bilde

...du så? :) Måtte ut å lufte den litt. Bilen er dekt av ett fint lag med støv pga den har stått i garasjen så lenge.

La ikke merke til at du blinket med lysene, men så er jeg ikke så lett å få kontakt med når jeg kjører bil. Konsentrerer meg kanskje litt for mye om veien, enn hva som skjer over alt sånn ellers :) Alle kammerater sier det samme - de vinker og roper, og jeg kjører rett forbi :)

SÃ¥ sorry hvis du trodde jeg var overlegen. Er ikke det. Bare litt "fjern" :)
Ps! Fin bil du har!

#113218  av egotrip

yepp det var meg :)

Lekker den bilen din altså, madamen så den på lang vei (hun pleier ikke å reagere på biler)

støv ? det så jeg ikke no til :]

nei trudde ikke du var overlegen, kjenner mange som er opptatt av veien ;)

takker, blir senking nå snart.. håper den ikke blir så lav at dumper osv blir et problem :] (40mm senkefjører)

E

#113228  av celicat23

Jeg hadde 40mm senkefjærer på min carina, som det ble kappet ett par runder av for å få den ned. Gikk fint over fartsdumper o.l. Men den var kanskje litt høyere pga 18" felgene.

Hvis du skal ha noe til bilen din så har http://www.scanstyling.dk litt deler (fra booster tuning bl.a). Mener det var igjennom http://www.postert.de jeg fikk 14 delers karbon look interiøret også (sånn til å lime på). Du får rattnav og slik til den og, så du kan montere f.eks avtagbart ratt. Og for at ingen skal tenke over det, så er det bare å skru ut instrument panelet og ta ut pæra til AIRBAG lampa som kommer til å lyse hele tiden (nei, det har vi IKKE prøvd før... :-))

Gøy å se det er noen som prøver litt andre biler enn hva som er "standard" for rånere.

#116193  av celicat23

Lurer på om ikke jeg (og en motorsykkel) kjørte sånn rolig og behersket forbi deg på motorveien i dag? :-)))) hehehe

#116202  av egotrip

nei du sier ikke det ? ;)

går bra den bilen din ja ! nå står senking og ny potte på innkjøpslista :]

#116220  av celicat23

egotrip skrev:nei du sier ikke det ? ;)

går bra den bilen din ja ! nå står senking og ny potte på innkjøpslista :]
Kult! Post bilder når du har gjort noe da!